Curve szuperbankkártya és 5 GBP ingyen

2019.07.05. 07:57

Jackal_

 df_1.jpg

Betörtek a piacra az új internetes pénzügyi szolgáltatások, amiből az egyik legérdekesebb a Curve sajátja, akik egy aggregátor kártyát dobtak a piacra. Amit nyújtanak, az elég hasonló a Revoluthoz, itt is szinte minden ingyen van, viszont van néhány speciális szolgáltatásuk – pl. 14 napig megváltoztathatjuk, melyik kártyát terheljük meg, visszaosztanak pénzt a vásárlásaink után, felvehetünk naponta 200 fontot ingyen ATM-ből stb.–, ami miatt érdemes velük foglalkozni. A legjobbat még nem is mondtam: ez is ingyenesen igényelhető, ráadásul a DLL3JXMD kóddal most 5 GBP-t kaptok ingyen a próbálgatáshoz.

A Curve-re itt regisztrálhatsz >>

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr5614925994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zidazida 2019.07.05. 08:49:51

Az ingyenes kp felvétel az nem napi 200 font hanem havi szerintem.
"Fee-free foreign ATM withdrawals up to £200 /month*"

Jackal_ 2019.07.05. 08:52:37

@zidazida: Szia, kipróbáltuk, egymásutáni 5 nap vettünk fel készpénzt és egy forintba nem került. Itt tudod az appban megnézni a limiteket:card/curve card limits/see details

Itt olvasható: ATM limits 200 GBPP daily limit.

Egy dologra kell figyelni, hogy a hazai bankotok az MCC kódokat bekéri-e.

zidazida 2019.07.05. 09:23:15

Szia, fura, az általad megjelölt helyen az appban nekem egy szó sem esik ATM limitről. Mondjuk én nem használom gyakran, szóval lehet, hogy ettől is függ, meg én elég speckó kártyát raktam mögé. De akkor lehet, hogy valóban napi 200font a limit, majd egyszer lehet, hogy kipróbálom, ha valami miatt sok kp-re lesz szükségem.

Jackal_ 2019.07.05. 09:27:16

@zidazida: Próbálok még infót adni, hátha segít.
Android-os app, lehet Apple eszközökön máshogy van. Tervezek egy második részt, oda majd rakok be print screent az 5 egymásutáni felvétről.

A kártya Raiffeisen bankos debit Mastercard kártya. Öt különböző ATM-ből vettem fel, mindegyik másik banké (szóval ez sem befolyásolja), random időpontokban, tehát szerintem 0:00-kor nullázódik a napi limit.

A Raiffeisen vásárlásnak könyveli el, tehát szerintem az MCC kód-ot nem kérik be a Curve rendszeréből.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.07.05. 18:02:45

"Ha valamiért túlköltöttem a hitelkártyámat, akkor 14 napig átterhelhetem egy másikra a költséget, így csak számlazárás után fog rajta megjelenni az összeg."

Ezt most nem világos nekem, mert előtte azt írod, hogy vásárlásonként egyszer lehet áttenni a költést másik kártyára. Mit értek rosszul?

Talán a másik kártyán fog számlazárás után megjelenni, így értetted?

Bocsánat az értetlenkedésemért, nem vagyok nagyon járatos pénzügyekben.

zidazida 2019.07.05. 18:02:52

@Jackal_: Köszi, alapvetően nekem a felület sem úgy néz ki, ahogy a curve card limit látszik itt a képen. Ha rábökök a "hamburger" menüre a kártyán, akkor egy kártyaválasztó felületet kapok. De majd ha megjön a revolut ill. transferwise kártyám, akkor kísérletezek tovább.

Jackal_ 2019.07.05. 18:05:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Tegyük fel, hogy X kártyáról kifizeted a költséget. Közben eltelik 10 nap, elfogyna a hitelkereted, ezért egy előző vásárlást átterhelsz Y kártyára.

Ilyenkor X kártyán törlik a terhelést, és megjelenik Y kártyára. Azért lehet csak egyszer átterhelni, hogy a jóváírások ne tartsanak a végtelenségig, maximum 14 napig.

Jackal_ 2019.07.05. 18:06:03

@zidazida: Ez érdekes, nekem Androidon jó, esetleg az Apple-ös applikáció másmilyen?
süti beállítások módosítása