Ivery IS-1 kínai fülhallgató teszt - az agybadugás nem mindig nagy élmény

2015.06.22. 10:00

mrgergoke

ivery_is-1.png

Dugtak már agyba? És kínai fülhallgatóval? Na ugye. Elárulom, hogy nekem mindig fantasztikus élmény. Mondjuk rossznak épp nem is rossz. Kezdem az elején: szóval az a helyzet, hogy rendeltem 5 különböző fülhallgatót Kínából a lehető legolcsóbb, de már dizájnos, és agyonértékelt kategóriából. Abban bíztam, hogy a több száz értékelésből kijött 5 csillag nem véletlenül van ott. Ma bemutatok egy ilyet. Lecsó!

Betegség

Sajnálatos módon egy kóros betegségben szenvedek, melynek neve állandóan rendelhetnékem vanitis. A tünete annyi, hogy random időpontokban rám tör a rendelhetnék, és olyankor vásárolnom kell Kínából. A kór egyedi ismertetőjele, hogy a beteg elméjét kizárólag Kínára koncentrálja, így a beteg nem akar majd máshonnan rendelni, csak a Kínai Népköztársaságból. Gyógymódot, sikeres elvonást egyelőre csak az áramszünet jelent, a kutatók még vizsgálják a pácienseket.

top-quality-ivery-is-1-super-bass-headphones-earphonefor-mp3-mp4-with-mic-metalflat-cable-compatible.jpg

Legutóbb, amikor egy erősebb rohamom volt, fülhallgatókat kellett rendelnem. Természetesen volt nálam (egy AWEI ES900i), de azért vettem még 5 darabot biztos, ami biztos alapon. Az egyiket Ivery IS-1-nek hívják.

Képek

 

Csomag

Nem túlozták el a dolgot, ezt is lehet, hogy lopták a gyárból, mert nem volt eredeti doboza, csak egy zárható zacskó, azt csá. Én sem túlzom el ezt a bekezdést.

 

1, 2, 3

Cseréltem harangokat rajta, hogy a lehető legjobban passzoljon a fülembe, és így a legtöbb zajt is zárja ki. A hangszigeteléssel elégedett nem lehet az ember, mert azért túlzás lenne ezt mondani, de kezdésnek nem rossz.

Van rajta mikrofon, egy gomb, meg egy kétállású kapcsoló is, amiről nem sikerült kiderítenem, hogy mire jó. Így tehát alkalmas telefonálásra is, ha már másra nagyon nem fogjuk használni.

Kipróbáltam telefonnal a szokásos mindenféle zenémmel, aztán hozzácsaptam az equalizert is, hátha az majd javít rajta de nem sok javulást értem el. Az alapvető probléma az, hogy dobozszerű a hangzása. Ezt most szerint értem, azaz tényleg olyan, mintha egy dobozban ülnénk és ott szólna a zene. Nincs semmi szabadsága a hangoknak, nincs az a távolról jövő érzés, hogy hallod a füledben, de mintha tök messziről szólna, holott térhatás nincs is bekapcsolva rá. További gondja a hangszínek kezelése. Egyes frekvenciatartományok sajnos egyáltalán nem jönnek át rajta, így nem túl nagy élmény a zenehallgatás. Nincs benne változás, olyan kis zümmögés az egész. Telefonos teszt mellett basszus csak nagyon gyengén volt.

free-shipping-ivery-is-1-wire-belt-earphones-perfect-compatible-for-differend-phones-heavy-bass-high.jpg

Rádugtam az asztali gépemre rádugott erősítőre, kipróbáltam ugyanazokkal a számokkal, és bár a különbség drámai volt, nem győzött meg. Számítógéppel képes jól szólni, de gépnél úgysem ilyen mütyür kis cuccot fogunk használni, hanem ha igényünk van a minőségre, akkor veszünk valami normális fül- avagy fejhallgatót. Sajnos gépen is csak akkor jöttek ki a frekvenciák, amikor erősen elkezdtem szabályozni equalizerrel. Ez egy ilyen dolog.

 

Összegző

Dizájnra aligha lehet panaszunk, könnyű kis szerkezetről beszélünk. Ellátták mikrofonnal, hozzávaló gombbal, meg valami kapcsolóval is. Az én (multimédia szempontjából egyébként gyenge) telefonommal nem szól jól, de azért a gyári fülesek borzalmától messze van még ez is. Géppel használva egészen más a helyzet, de elsősorban nyilván nem ezért vesz egy ilyet az ember. Tudva, hogy ott van az AWEI ES-Q3, az embernek nem puhítja meg a szívét az akár csak $4.67-os árcédula. Az említett konkurens alighanem olcsóbban is megkapható, és jobban is szól. Láttunk egy ilyet is, de nem lesz nagy kedvenc belőle.

Itt megvásárolható egy csomó minőségi fülhallgató.

 

Uff.

3 komment

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr857376534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k2laci 2015.06.24. 10:33:42

Nem reklamálásként (imádom a blogot ! ) de nem lehetne egereken és fülhallgatókon kivül mást is tesztelni ?! ;)))

mrgergoke · http://rendeljkinait.blog.hu/ 2015.06.24. 18:25:56

Ne aggódj, már elfogytak (na jó, ez nem volt igaz)!
Viszont ha ledumálod a kínaiakkal, hogy kiküldjék így 37 nap után lassan a termékeim, amiket megrendeltem, akkor nagyon szívesen tesztelném őket! :)

Aztapaszta 2016.02.29. 23:03:43

melyik fülhallgató bírta a legtovább/gyűrődést?
süti beállítások módosítása