AWEI ES-Q3 meg a pillow speaker teszt - pofázik a párna és dübörög a basszus

2014.05.05. 10:00

mrgergoke

Sziasztok!

Ma két termékről is olvashattok, aminek több oka is van. Az egyik az, hogy a második képen látható fehér izé nem érdemelne egy bekezdésnél többet, de valószínűleg mégis többet fog kapni, mert kegyetlenül jó fej vagyok. A másik okát most elfelejtettem, de majd mondom közben, ha eszembe jut.

Menjen minden időrendben. Ez éppen az ellenkezője a kihelyezett képek sorrendjének, de hát mindenki szereti az anarchiát. Egy tragikomédiát fogtok olvasni. Igen, fogtok, mert én azt mondtam. Tehát tragikomédia lesz a mai előadás, a mikrofonnál a narrátor, mrgergoke.

 

I. felvonás - Expositio

Minden akkor kezdődött, amikor rájöttem, hogy elalváshoz lazító zenét hallgatni jó dolog. Nem azért, mert álmatlan voltam, csak jól esett, nagyon sokat hallgatok zenét, ritkán van csönd a szobában. Ekkor gondoltam arra, hogy a legjobb megoldás az lenne, ha nem is számítógépről hallgatnám a zenét, mert az zavarhatja a körülöttem élőket. Nem sok ötletem volt, hogy mi lehet a konkrét megoldás, de az eBaynek ugye mindenhez van kulcsa. Ehhez is volt neki. Elkezdtem nézegetni aprócska hangszórókat, amik működtetéséhez nem kell külön áramforrás, és telefonról vezérelhetőek. Nagyon gyorsan eljutottam a ,,pillow speaker"-ökig. Ezek az alsó képen látható hangszórónak nevezett földi képződmény és különféle változatai.

Képek

 

Valamit magyaráz nekem a párna, de nem hallom

Alváshoz nem kell 7.1-es hangrendszer, és úgyis valamelyik fülemen alszok, a sztereó hangzás megoldása is nehézkes lenne. Éppen ezek miatt gondoltam, hogy tök mindegy, melyik hangszórót választom ki a listából, ezért nem egészen 300 forintért megrendeltem a legelső, és egyben legolcsóbb (vég)terméket. Ez a csodálatos pillow speaker úgy üvöltött a párnámban, hogy alig hallottam. Na most akkor normálisan, még egyszer. Maximális hangerőre kellett állítanom a telefonom hangerejét (ugye közvetlenül hozzá csatlakozik 3.5 jack-kel), és meg kellett keresnem a párnám alatt, hogy hol van, és pontosan fölé kellett feküdnöm, hogy halljak valamit. Felmerül a kérdés, hogy miért nem csak a huzat alá teszem? Tessék otthon (csakis saját felelősségre!!!) kipróbálni, hogy egy darab simább felületű Lego alkatrészt helyeztek a párnahuzat alá, és azon próbáltok aludni. Az ég kegyelmezzen reggel mindazon nyomorultaknak, kik utatokban állnak.

 

A technikám több, mint kifinomult

Szóval fel kellett tekernem maxra a hangerőt és fölé kellett feküdnöm, hogy halljak valamit. A fölé fekvésnek annyira kifinomult technikáját fejlesztettem ki, hogy bámulat. Rájöttem, hogy ha a párnában lévő tollak kb. felét félrenyomkodom körkörös mozdulatokkal, és alulról a kialakult kis kráterbe helyezem bele a hangszórót, akkor tényleg hallom a zene minden részletét, és akár a 80%-os hangerő is elég lehet. Ilyenkor viszont már kezdtem érezni a műanyagot a párnámban, és ez kellemetlen volt. Inkább kivettem, és aludtam a csend zenéjére. Ez a tragédiának a komédia része. Ezen kívül minden részlet szomorú ezzel a kis vacakkal kapcsolatban. Az anyagminősége nem rossz, a madzaga is elég hosszú, de tök fölösleges madzagot gyártani hozzá, mert úgysem akarja senki sem használni. Valójában a madzag szerintem csak marketingfogás, mert ezzel működőképes terméknek tüntetik fel. Ha nem lenne hozzá zsinór, de a leírás nem mutatná, hogy vezeték nélküli eszköz, akkor nyilván senki sem venné meg, mert nem tudná mihez hozzákapcsolni. Így viszont hozzá tudjuk, csak olyan rossz a kütyü, hogy még az ilyen elvetemültek - mint én - is sírva használják. Sírva aludni pedig egészen kellemetlen. Nem tudom, próbáltátok-e már?

 

Térjünk a ma este lényegére

Bemutatom nektek az AWEI ES-Q3-at, fogadjátok sok szeretettel! A fenti képen látható termék egy mindenfelé (magyar fórumokon is) agyondicsért termék. Egy agybadugós fülesről van szó, ami eddig minden rendelőjének nagyon bejött. Szó, mi szó, ez is felkerült a Best Buy listámra, örök kedvenccé avattam. Nézzük, hogy miért!

Képek

 

Szőke haj, kék szemek, formás combok

A képeken világosan látszik, hogy a gyártó nagyon adott a csomagolásra és a külsőre is. A csomagolás nekem nagyon bejött, ettől jobb nem is kell egy olcsó fülesnek. Sőt, még egy középkategóriás füles csomagolásának is lazán elmenne. A domináló fekete szín, a csekély mennyiségű színes elem (matricák) és a dombornyomott márka- és típusjelzés abszolút jó összhatást képez. Nem akarom agyondicsérni, de tök király, na. A felbontáshoz le kell szedni, vagy fel kell vágni a matricát, ezután húzhatjuk ki a dobozkából a szőrös műanyag formába helyezett, habszivacsos körítésű fülhallgatót. A műanyag alsó kis rekeszében találjuk a garanciapapírt (AZMI?!), egy csíptetőt, amivel a vezetéket pólóra, ingre, stb. fel lehet akasztani, valamint egy pár nagyobb, és egy pár kisebb gumiharangot a füleshez. A tartozéklista bőven felülmúlja a várakozásaimat, teljesen elégedett vagyok vele.

 

Szolid basszuska

Amikor ez megérkezett, akkor még a Newman N2-met használtam, róla meg tudni kell, hogy alig pár dologban jeleskedik, de a multimédiás oldala pont ilyen. Az equalizere segítségével remek hangzást lehetett beállítani, tök átlagos fülesekkel is. Amikor ezt bedugtam, és elindítottam a zenéket, muszáj volt minimumra vennem a basszuskiemelést, mert annyira dübörgött, hogy mást jóformán nem is lehetett hallani. Rendesen beállítva a hangszíneket félelmetesen jó hangzást adott. Ez nem az a recsegős basszus, mert az a nyers dübrögés, hanem az a fajta, amikor érzed az erőt, a teljesítményt a fülesben. Amikor tudod, hogy nem egy 64. szoftverrel húzod ki belőle a maximumot, hanem az alap hangszínszabályzó állítgatására reagál így, mindennemű erőlködés nélkül. Nem szeretnék nagyon a részletekbe menni, annyi szent, hogy brutális basszusra képes erőlködés nélkül. Emellett természetesen a magasabb hangszíneket is gyönyörűen produkálja, játszani is jó vele, mert nem dobozhangzású. A térhatást nem mondom, hogy tökéletesen, és ámulatba ejtően jól oldja meg, de semmi rosszat nem mondhatok róla. A viseléséről messzemenő következtetéseket még nem merek levonni, de többórás használat után is csak az egyik hallójáratomban vált kényelmetlenné. Kis igazítás segített a problémán.

 

Összegzés, és a lényeg, ami csak most jön

Nyilván mindenki kíváncsi arra a bizonyos lényegre, amit emlegettem néhány centivel odébb. A lényeg megint csak az ára, ami társul ez a kombó mellé. Kapaszkodjatok meg: ingyen sör. Ehhez bizony meg kellett kapaszkodni. Micsoda szép gondolat. Ja, hogy mennyi a füles ára? Nem egészen 800 forint, kérem. *Lassan, tagoltan olvasva:* Nem-egészen-nyóccáz-forint. Bizony. Hülye, akinek nem éri meg, már bocsánat. A Media Marktban sajnos nem lehet ilyet kapni, pedig nagy bótot lehetne belőle csinálni.

Végeredményként tehát annyit mondhatok, hogy állati jól szól, és rettentő olcsó is. Egyre elterjedtebb a fórumokon is, nagyon sokan ajánlják olyanoknak, akik fülest keresnek, nem véletlenül. Bárkinek merem ajánlani megvételre, maximálisan elégedett vagyok vele!

Itt megvásárolható egy csomó minőségi fülhallgató.

Meg itt is.

Uff.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr75884498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kozika · http://www.k-1.hu 2014.05.05. 22:12:45

egy baja van: a kábel a jacknél meg fog törni elég hamar... nekem 3 hónapig bírta úgy, hogy hetente 1-2x használtam csak.

mrgergoke · http://rendeljkinait.blog.hu/ 2014.05.06. 14:07:10

Hiszed, vagy sem, már kezdi csinálni. Félelmetes. Nemsokára frissítem vele a cikket!

helixpomatia 2014.05.08. 15:14:52

Ugyanezt akartam én is írni.
A másik kellemetlenség részemről az volt, hogy a zsinórja eléggé merev és kemény, ehhez hozzájön a füles alatti pár centis "megerősítés", ami miatt nem hajlik meg a kábel, még akkor is, amikor kéne. Plusz még a fém "ház" is nehezebb az átlagnál. Ezek miatt nekem folyamatosan kipotyogott a fülemből, aztán cserélgettem vadul a füles párnákat, mire rájöttem, hogy nem azzal van a baj...
Amúgy tényleg jól szól, nagyon.

mrgergoke · http://rendeljkinait.blog.hu/ 2014.05.08. 16:12:32

Nekem nem nehéz a fémház, a megtöréstől eltekintve teljesen elégedett vagyok vele. Egyelőre :)
süti beállítások módosítása