Aosder BS - 1024 - Oittm Realsound álnéven?

2016.11.17. 08:00

molcsa

1474423693736823272.jpg

Ugye emlékeztek az Oittm Realsoundra? Aki nem, a cikk alján lévő linken elolvashatja a róla készült tesztet, és máris át fogja érezni, miért vagyok ilyen lelkes. A legmenőbb hordozható Bluetooth hangszóróról van szó, amihez valaha szerencsém volt, de sajnálatos módon csak rövid ideig volt kapható, és akkor is kizárólag az Amazonon. Akkoriban sokan lecsúsztak róla, de most úgy tűnik újjáéledt álnéven, ráadásul az eredetihez képest féláron. Ha ez valóban így van, ez az évszázad vétele, azt garantálom!

1474078645315035.jpg

Nem ritka a kínai cégek közti termékátvétel, sokszor előfordul, hogy több gyártó kínálja ugyanazt a cuccot, valószínűleg így van ez most is, és az Aosder BS - 1024 az Oittm OEM változata. Akkoriban 24.000 forintot kellett otthagynunk érte, de még így is bőven jó üzletnek számított, a reinkarnálódott változat viszont alig több, mint 12.000 forint, alig hiszem el. 

Talán túlzásnak tűnhet ez a már-már beteges lelkesedés, de ez a cucc úgy szól (mármint az eredeti), hogy mindenkinek leesett az álla, akinek mutattuk. Nyáron sok buliban és túrán velünk volt, és nem viccelek, remegett a hátam a basszusa alatt, amikor a táskámban vittem. Na, de beszéljünk kicsit a nyers adatokról is, hogy világos legyen, miről is beszélek.

1474078649521098.jpg

Egy komolyan összerakott, kompakt kialakítású hengeres zenedobozról van szó, ami az energiatakarékos Bluetooth 4.0 kapcsolaton keresztül érkező jelet alakítja nekünk muzsikává, mégpedig igen jó minőségben és magas hangerőn, a profi DSP (digitális jelfeldolgozó processzor - ez végzi többek között a digitális-analóg átalakítást, aminek talán a legnagyobb hatása van a hangminőségre) segítségével. Van ekvalizer is, így még inkább saját fülünkre szabhatjuk a hangképet. A beépített mikrofonnak hála kihagosítóként is használható, így telefonhívásainkat is lebonyolíthatjuk vele.

A hangminőségről látatlanban nem merek további ódákat zengeni, de ha igaz a feltételezés, és ugyanarról a termékről van szó, akkor jogos lenne, mert az Oittm tényleg nagyot szól. Nagyon durva és tiszta basszusa mellett kiegyensúlyozott hangképe és dinamikus hangzása van, tényleg nem hallottam még ilyet Bluetooth hangszórótól (mondjuk nem is próbáltam nagyon a sok tízezres kategóriát).

1474078653110604.jpg

A beépített 3600 mAh-s akkumulátornak és az energiatakarékos BT modulnak hála elég sokáig kitart, konkrétan 10 óra zenehallgatást ígérnek. A Bluetooth kapcsolat mellett egy 3,5 mm-es jack csatlakozón keresztül is átadhatjuk neki a zenéket, így "butább" eszközökről is menni fog a lejátszás. A hangerő és a zene vezérlését a tetején lévő érintőgombokkal végezhetjük.

Ugyancsak innen állíthatjuk be az igazi különlegességét jelentő LED világítást. A hengerpalást teljes felülete konkrétan egy LED mátrix, amin hatféle különböző színvilágú és mintájú fényjáték jeleníthető meg, de ha nem olyan a hangulat, akár ki is kapcsolható.

1474078653742802.jpg

Mondanom sem kell, hogy a tesztpéldány már úton van, de addig is bátran ajánlom megvételre mindenkinek, aki korábban gondolkodott az Oittm-ön, csak valamiért lemaradt. Meg igazából annak is, aki nem, mert túlzás nélkül kijelenthetem, hogy ennél jobb ajánlatot régen láttam, és ki tudja meddig lesz megint elérhető.

Itt megvásárolható >>

Itt pedig elolvasható az Oittm Realsound tesztje >>

 

16 komment

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr6011965809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dreamhotep 2016.11.19. 06:18:48

aki jó ár/érték kékfog hangszórót akar ezt vegye

m_and_m 2016.11.19. 09:59:46

Hát ez tényleg Döbbenet! Én egymásután kétszer is döbbentem.

2016.11.19. 18:08:45

Itt megvásárolható: 46.38 USD Out of stock

Jó ötlet volt. Nem jött be.

noszty 2016.11.21. 09:51:51

És akkor ez most tényleg ugyanaz, vagy csak ugyanúgy néz ki?
Merjem berendelni?

molcsa 2016.11.21. 11:02:56

@noszty: 70%-ig biztosak vagyunk benne, hogy ugyanaz a kettő, szóval szerintem megrendelheted, csalódni tuti nem fogsz. De ha nagyon biztosra akarsz menni, megvárhatod, amíg a tesztpéldány megjön és kipróbáljuk, bár félő, hogy addigra kifogy a készlet.

noszty 2016.11.21. 11:04:25

@molcsa: Értem. Köszi szépen a gyors választ! :)

thinkgeek 2016.11.21. 13:50:12

@...elmúlik...: az out of stock alatt a színre kattintva volt még egy szürke 18-án pénteken, azt meg is rendeltem :)

2016.11.21. 21:44:42

@thinkgeek: Akkor ez még sikerült, remélem, meg is kapod :)

Sindler Tamás 2016.12.06. 17:20:46

Megrendeltem, megjött, ugyanaz, hihetetlen hangzása van. Érdemes keresgélni, hátha valamerre találtok.

crix 2016.12.07. 16:57:50

Amazon nem nagyon szállít.
Viszont alin megtaláltam, 36 USD-ből kijött. Igaz Zinsoko néven.
Sajnos sokáig fogom várni.

thinkgeek 2016.12.14. 14:21:36

@...elmúlik...: Megérkezett!!! :) Jelzek, amint kipróbáltam...

kicsipasi 2017.01.03. 17:20:49

Én is megrendeltem Zinsoko néven, viszont ha rádugom töltőre magas frekvencián sípol, a bluetooth már pár méterről sem stabil (telefonnal és laptoppal is próbáltam) valamint (és ez már tényleg komoly gond) hiába töltöm, folyamatosan azt mondogatja hogy "battery is low, please charge". Ezt elmondja kb. percenként, és addig le is lövi a zenelejátszást. Ebben a formában használhatatlan, lehet inkább vezetékes hangszórót kellett volna választanom, ami bluetoothos, márha létezik ilyen a piacon..

Viszont a hangereje és minősége tényleg eszméletlenül jó!

molcsa 2017.01.04. 11:00:04

@kicsipasi: Ha töltés ellenére azt hiszi, hogy lemerült, az elég gáz. Valószínűleg egy hibás darabot fogtál ki, én megreklamálnám a helyedben.

noszty 2017.01.04. 11:49:22

Nekem is megérkezett. Nem rossz, de azért messze nem vagyok elájulva a hangzástól. A negyedekkora JBL kis mobil hangszóróm pl sztem szebben szól. Ez persze nem meglepő lévén, hogy ez egy noname kínai cucc, csak a cikk alapján azt hittem ez nem így lesz. Ezért szívesen eladom 10e Ft kikiáltási áron.

Ratrak78 2017.01.07. 21:44:25

Megvenném, küldtem privit
süti beállítások módosítása