Blitzwolf BW-F1 nyereményjáték - kérsz egy ingyen bluetooth hangszórót a nyárra?

2016.06.21. 17:04

mrgergoke

9d9db1f1-94f6-4752-b7bf-7a33884898a4_1.jpg

Kéne egy bluetooth hangszóró a nyárra? Nem tudod, hogy melyiket válaszd? Túl drága, ami tetszik? Én megoldom a problémát helyetted! Itt van a cucc a képen, ezt lehet nyerni, és kész. Ez ingyen is van, meg fix is, szóval gond egy szál se, már csak a szerencsédet kell turbóznod, hogy te vihesd el!

Lévén, hogy a fészbúkon minden nyereményjáték elég egyhangú, és uncsi, én azzal kívántam feldobni, hogy valami kreativitást viszek bele. A nyereményjátékban való részvétel feltétele, hogy valahová írjátok fel azt, hogy "RendeljKínait Blog" nem digitálisan. Ez alatt azt értem, hogy Wordbe begépelni, kiszínezni, és lefotózni nem éri, de ugyanez papír alapon már játszik.

Minél egyedibb, annál jobb. Felrajzolhatjátok krétával az aszfaltra is, kirakhatjátok tüntető taxikból is, és helikopterből fényképezhetitek, de még számtalan más lehetőségetek van. Három dolog biztos: ha valaki felfesti graffiti formájában egy látványos helyre, repülőgépből színes csíkot húzva írja ki a levegőbe, vagy egy "Üzenjünk Brüsszelnek" plakátra írja fel valami forgalmas helyen, az mind instant win. Ha többen megcsinálják ezt több módon, akkor minden egyes jóembernek küldök egy-egy ilyen hangszórót.

Na jó, vicceltem, ez nem feltétel, de tényleg instant win.

 

A részvétel feltételei tehát:

- egy lájk az oldalra

- itt a poszt, oszd meg

 

Az eredményhirdetés még határozatlan, kábé egy-másfél hétig gondoltam húzni, szóval hónap vége előtt meglesz még a nyertesünk!

 

Egy kis promo a cuccról

Itt írtam tesztet róla, melynek végén a kevésbé türelmes emberkék meg is vásárolhatják, de én azt mondom, hogy próbáljatok szerencsét. A hangszóró az eddig megjelent 3 Blitzwolf cucc közül szerintem a legjobban sikerült, személyes kedvencemmé vált. Fém házas, masszív, stabil, jó hosszú üzemideje van, sztereó, és tök jó a hangzása.

Annyit még hozzátennék, hogy ha túl sokan lesztek erre az egy darabra, akkor egy kis lelkesítésképpen hozzácsapok még egyet, hogy nagyobb esélyetek legyen hazavinni.

komment

Címkék: hír

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr428829694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása