Történetek a kommunista iparvilágból - fuldoklós röhögés korán reggel

2016.05.19. 12:02

mrgergoke

1_1.png

Egy kellemesen pihentető, vad álmokkal teli éjszaka után csíkszemekkel felébredve nyújtózkodtam, mert éreztem, hogy ma ismét az én napom van. Akkor még nem tudtam, mi vár rám a telefonomon. Pislogtam párat, majd nekiláttam elolvasni az üzeneteimet, amiket rizszabáló kollégáimtól kaptam hajnalban. Az egyik e-mail a Geekbuyingtól jött és valami Xiaomi kameráról szólt, amit most dobtak ki, meg írták, hogy csak nekik van mintapéldány, meg csak nekik lesz, meg csak ők és kizárólag ők, és JUJ! Már itt fura volt egy kicsit, de azon lehidaltam, és jobb híján fuldokolva röhögtem, amit az úgynevezett terméktesztjükben írtak.

Az állt az üzenetben, hogy a vadi új Xiaomi Yi 2 4K akciókamerából csak ők kaptak egyetlen tesztpéldányt, és írtak is róla egy terméktesztet. Szeretnék, ha kiposztolnám, mert csak náluk lesz raktáron a termék hó végére. Biztosan valamiféle monopóliumot kaptak rá. Megnéztem, hogy mi van a linken. Sok kép, egy videó, meg kevés szöveg, de az olyan, hogy majdnem beszartam. Ami a legjobban tetszett, az az volt, hogy olyan az új Xiaomi termék a GoPro cuccaihoz képest, mint az iPhone egy régi Nokiához képest. Reggel kevés dolog van, ami meg tud nevettetni rögtön ébredés után pár perccel, de alig bírtam abbahagyni a röhögést.

6_1.png

Hát kinek jut eszébe ilyeneket írni? Ahelyett, hogy azt írnák, hogy nagyon stílusos, fiatalos dizájnja van, kitettek magukért a tervezőmérnökök, inkább egy Nokiát hasonlítanak az iPhone-hoz, ezzel is érzékeltetve a jelentős különbséget. A másik legjobb, az az volt, ahogyan megpróbálták kiemelni a 1 gombbal rendelkező Xiaomi kamera előnyét a 3 gombos ketyerékkel szemben. Erre az volt a duma, hogy a 3 gombosnál gyakran mellényomtak, nem tudták jól kezelni, bezzeg az egy gombos. Hát ha valakinek gondot jelent 3 gomb kezelése, akkor talán nem kellene ilyen termékeket a kezébe vennie. Ettől szebb aligha lehetne a napom, és most engedtessék meg, hogy a blog történetében először beillesszek ide egy kis nem idevalóságot, amivel én is érzékeltetem az aktuális hangulatomat:

:DDDDDD.

Na, de hát ne csak a levegőbe pofázzak, jöjjön a lényeg!

 

Lecsó

A történetet elsősorban nem az előbbiek miatt érdemes blogos cikk formájában is megörökítenem, hanem azért, ami az üzenet elolvasása után történt.

Először is visszaírtam nekik még telefonról, hogy ilyen semmitmondó tesztet én is tudok írni bekötött szemmel bármikor, akár olyan termékről is, amit soha nem láttam még. Meg is írtam egy az egyben, hogy szerintem ez kamu, és nem is kapták meg a terméket, én pedig ilyesmit nem osztok meg a népemmel. Erre jön a sértődött válasz, hogy nagyon csalódott, hogy így gondolom, de képeket akarok? Hát akkor tessék, töltsem csak le a mellékletet. Letöltöttem, és tényleg a saját képeik voltak, a videó is saját.

2.jpg

Kérte még az üzenetben, hogy cserébe posztoljam ki a cuccot. Visszaírtam, hogy megfogott, jókorát tévedtem, és elnézést kértem tőle a téves gyanúsításért, meg mondtam, hogy egyefene, ezért cserébe tényleg megosztom a dolgaikat. Persze a magam módján.

24.jpg

Ez a kép volt az illusztráció. Annyira eredeti, hogy nincs módja a világon, ahogyan ez jobban sikerült volna.

Szóval írtam egy Facebook posztot, amiben enyhén parodizálva elmondtam röviden a történetet, és megosztottam a linket, meg a képek nagy részét, illetve kommentben a videjót. Elküldtem a poszt linkjét a csajnak, ahogy kérte. Nemsokára jött az üzenet, hogy naugyan nehogymádemá mécsak a Facebook oldalon osztom meg a dolgot, írjak róla cikket, a blogon sokkal nagyobb a látogatottság. Megint röhögtem egy kört, hogy más esetben ha fejen állva brékelne az Internacionáléra, akkor sem írnék csak úgy cikket az ökörségeikről, hiszen minden egyes ilyen cikk órákba kerül, ha azt akarom, hogy normális tartalom legyen.

4_1.jpg

A "sors furcsa játéka", hogy addigra én már elhatároztam, hogy írok magamtól is egy cikket erről a teljes történettel, hadd nevessetek ti is. Szóltam neki, hogy tervbe van véve, de az nem 10 perc, ne türelmetlenkedjen. Meg is nyitottam már egy üres cikket, amikor egyszer csak megint jön egy üzenet tőle azzal, hogy ,,Egyébként azt tudtam, hogy a Facebook le tudja fordítani a nyelved? Nem vicces!". Semmi több, csak ennyi szerepelt benne, én meg újfent majdnem lefordultam a székről. Megfogalmaztam neki egy fél oldalas levelet, hogy ne vegye már olyan komolyan, ez csak poén, és szerintem igenis vicces, és itt még viccesebb lesz, ha mindent leírok. Hát, itt tartunk most, jöjjön akkor az a bizonyos termékteszt, ami nem kutya a javából!

 

Xiaomi Yi 2 4K akciókamera

Röviden annyit érdemes tudni az új készülékről, hogy képes akár 4K 30fps videót is rögzíteni, 2.19"-os, érintésérzékeny retina kijelzőn állíthatjuk a dolgokat, illetve egy gombot is kapott a könnyebb kezelés érdekében. Van beépített bluetooth, wifi, távvezérelhető, és lezárható a kijelző is. Egyébként rengeteg beállítással látták el, amiket megszokottan a telefonunkon találhatunk meg, meg fényképezőgépeken: felbontás, ISO, színegyensúly, expozíciókorrekció, és még a lencse torzítása is állítható szoftveresen, azaz halszemből át lehet állítani hagyományos látószögre.

Érdemes odafigyelnetek, hogy ha több lehetőség van, mindenképpen az international példányt vegyétek meg, ne a kínai belpiacosat.

És végül következzék a termékteszt linkje, jó szórakozást!

Uff.

komment

Címkék: hír

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr768730280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

goodbear 2016.05.21. 08:32:23

Üdv!

Csak egy kérdés, bár a YI Home-hoz kapcsolódóan. Sikerült egy kínaist rendelnem a gearbest.com-tól (persze szépen eltitkolták, hogy nem International, hanem China only) de végülis sikerült működésre bírnom. Azt olvastam, hogy az angol appban ki lehet kapcsolni az infravörös ledeket, szerinted a kínai appban ki lehet valahol?
süti beállítások módosítása