Kínából érkezett rovat - hajkitépős-megőszülős kuponos játék

2016.05.12. 12:50

mrgergoke

20160512_touch_banenr01.jpg

Életem eddigi legszerencsétlenebb, legkomplikáltabb kínai "nyereményjátékával" találkoztam. Annyira király, hogy muszáj megosztanom veletek. A történetnek tanulsága van, ez az oka, hogy külön cikket írok róla. A végén a lényeg.

Ma kaptam az üzenetet a TomTop webshoptól, hogy van egy király promóció, dobjak már róla valami infót nektek, hátha érdekel titeket egy 40 dolcsi offos kupon az UMI Touchra. Nem részletezném agyon a specifikációját, csak röviden a lényeg: mai középkategóriás kínaiaknak megfelelően 8 mag, 3GB RAM, ujjlenyomatolvasó, 5.5" FHD kijelző, párezres akksi, agyonreklámozott kamera, szerencsére fém ház, Android 6.0, 4G, meg ilyenek.

Szóval jött az infó, csekkoltam a telefont, és valóban egész királynak tűnt, főleg, hogy a kupon beváltása után $130-ért a tiétek lehetett volna. Már majdnem elkezdtem írni a Facebook posztot, amikor eszembe jutott, hogy még én sem ellenőriztem, hogy nincs-e benne szívatás. Ezek után kezdtem kitépni a saját hajam, most jöttök majd ti. Először inkább olvassátok végig az egészet, úgy a legizgalmasabb, kattintgatni ráértek később! Tehát a dolog menete:

1.) Klikk a képre, vagy IDE

20160512_touch_banenr02.jpg

 

2.) Megérkeztél egy oldalra, ahol be van reklámozva a dolog. Ott van az ikon, hogy ha nincs még kuponod, akkor szerezz egyet. Rákattintottam. Átvitt IDE:

screenshot_2016-05-12_12_37_22.png

Igen, a képen az olvasható, hogy ,,Írj be egy UMI kódot, hogy megkaphasd a kupon kódot!", alatta pedig ,,Nics UMI kódod? Szerezz egyet itt!". Tehát a kedvezményhez kell egy kupon kód, amihez kell egy UMI kód, DE MÉG AZT IS MEG KELL SZEREZNI. Tehát kattintottam.

 

3.) A kattintás pedig átvitt IDE:
screenshot_2016-05-12_12_43_20.png

Igen, innen még tovább irányítják az embereket. Innen már csak annyi a dolgod, hogy figyeld a hetvenmillió médiacsatornájukat, hátha ráakadsz egy kuponra, amit többezer felhasználóval szemben érvényesíthetsz egy kupon kódra, amikor a számláló nullához ér, és ha szerencséd volt és kaptál kupont, akkor azt beválthatod kedvezményre. Totally worth it.

Még ha maga a telefon járna érte, akkor is meggondolnám, hogy részt vegyek-e benne. Nektek viszont sok sikert, has vállaljátok a hajtépkedést! 130-ért tényleg jó vételnek tűnik a telefon.

Uff.

 

Szólj hozzá!

Címkék: hír

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr438709890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása