KZ ED Special Edition fülhallgató teszt - Kínai édes-savanyú

2015.09.14. 10:00

mrgergoke

004581e7af0b09cd812de1a255429c6b.jpg

A mai alany a sok fülhallgatós cikk utolsója (egy ideig legalábbis), ezt még a többivel együtt vásároltam Aliexpressről. A Knowledge Zenith Acoustics nevű gyártótól már vásároltam egy darabot, az is ugyanebben a sorozatban volt. A vétel tehát nem az első tapasztalatai után jött, de akár így is lehetett volna, ugyanis egyáltalán nem kellett csalódnom benne. Lássuk hát, mit tud ez!

 

Dobozka

Az az igazság, hogy már hónapok óta megvan a füles, folyamatosan használtam is, csak lusta voltam cikket írni róla. Most viszont megadta valami a löketet, amiről később majd írok. Pontosan ugyanolyan dobozban jött, mint a KZ-ED3, mellyel alapvetően tökre elégedett voltam. Természetesen figyelembe kell venni ezek árát is, mely jelent esetben kb. 2200 forint.

Minthogy csak most jutottam el a tesztig, a doboza már meg sincs, meg a kiegészítőit sem találom. Az egyik fiókom igazából tele van gumiharangokkal és fogalmam sincs, melyik lehet az övé. Mindenesetre kaptam hozzá többet is, mert emlékeim szerint ezen is rögtön megérkezéskor lecseréltem őket.

 

Tesztüzem

Ezen sajnos nincs mikrofon, így headsetként nem használható. Bár én a számhoz tartottam a telefont mindig, ha felhívtak, úgy jó volt vele telefonálni. A kábel ugyanolyan puha, gumis, mint a másiknak, így nem sok zajt hoz fel a fülbe, ami tök jó. Hátránya viszont, hogy ruhában akad, nem úgy, mint a harisnyázott vezetékű fülesek, amik viszont rettentően zörögnek fülben. A hangszigetelése kielégítően jó, semmi nagyon komoly, de zajos buszon pont elég. A tesztidő így meglehetősen hosszú lett, így igazán részletesen tudom leírni a tapasztalataimat.

350x700px-ll-5a8bb4a2_image.jpeg

Alapvetően jó hangja van. Nem kiemelkedően jó, csak tök jó, úgy, mint a tesójának például. Erős basszusa van, így aki erre vágyik, annak meleg szívvel tudom javasolni. A közepek jók, de én hangszínszabályzóval mindig feljebb vettem őket. A magasról nem igazán tudok nyilatkozni. Azt tudom, hogy nem zavaró, mert észrevettem volna, úgyhogy nagy para nem lehet.

Összességében tehát jól zár, nem zörög, jó a hangja, nagy hangerőn sem torzít, és több hónapos gyakori használat után a szívemhez is nőtt ez a fém házas kis ketyere. Apropó, fém ház. Könnyű, valószínűleg alumínium szerkezet, gyönyörűen összepakolva, és remek jó dizájnnal. Megint túl szép, hogy igaz legyen.

Képek

Akár igaz is lehetne, de sajnos kb. fél év alatt megadta magát. Ráadásul ez nem fél év mindennapos használatot jelent azért. Hozzáteszem, hogy zsebben hordtam mindig, volt sokszor, hogy farzsebben, és rajta ültem, de a kábelnek akkor sem lenne illő ennyi idő után megtörnie. Márpedig a bal felébe menő vezeték kontaktos lett rögtön a jack dugó tövénél, ahogy az lenni szokott.

7_27.jpg

Megjavíttatni nem éri meg az ára miatt, lehet, hogy elkérnének érte annyit is, hogy veszek belőle egy másik ugyanilyet, viszont nagyon sajnálom, mert jó kis füles volt ez.

 

Összegzés

Most ajánlást kellene írnom, de nem tudom igazán, hogy mi legyen. Nem ajánlom szívesen, mert csúfosan hamar meghalt a vezetéke a viszonylag intenzív igénybevételtől, viszont ha valaki vigyáz rá egy kicsit is, akkor szerintem évekig jó társa lehet ez a meglehetősen olcsó hangkeltő. Lényegében ajánlhatom, mert csak részben az ő hibája az elhalálozás. A konklúzió tehát az, hogy bámulatosan határozott vagyok. Azt hiszem. Gondoljátok át, hogy mennyire tudnátok rá vigyázni, mert ha igen, ez a kütyü 2200 forintot lazán megér.

Itt megvásárolható.

 

 

Uff.

2 komment

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr617785662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k2laci 2015.09.14. 14:31:29

Hmm.... Már kezdtek hiányozni a fülhallgatók :).

stig70 2015.09.19. 21:21:10

Nekem is volt egy ilyen (oda adtam az öcsémnek) amíg nálam volt én tökéletesen meg voltam vele elégedve! (most egy xiaomi piston 3-om van ez se rossz!).
süti beállítások módosítása