Kínai vízálló hordozható bluetooth hangszóró teszt - Fura, de döfi

2015.08.24. 10:00

mrgergoke

waterproof-bluetooth-speaker-3.jpg

Nyár van, buli van, zene van. Vagy legalábbis szeretné mindenki, ha zene lenne, de a tóparton, vagy éppen a város közepén a parkban nehezebb ezt megoldani, mint otthon, vagy a szórakozóhelyen. Általános megoldás, hogy felkokszoljuk teljes hangerőre a telefonunkat, és hallgatjuk a belőle kiáradó magas kvalitású muzsikát. Például Kis Grófot és Jollyt. Kell ettől jobb? Igen. Mindjárt elmondom, miért és hogyan.

Prológus

Adja magát a szitu. Ha lehetetlen helyeken akarunk zenét varázsolni, hagyjuk már a nyomi telefonhangszórókat, nyomassuk inkább hordozható hangszóróról. Mint az előző kettő hangszóró esetében megtudtuk, egyáltalán nem olyan rossz a hangzásuk, mint azt a méretükből sejtenénk.

 

Csomag

Nem vitték túlzásba a becsomagolást, egy zacskóba tették, azt meg a postázós fóliába. Nem vagyok nagy költségvetésű projekt a kínaiak számára, úgy tűnik. Egyebet nem tudok elmondani, kérem, kapcsolja ki.

 

Tesztüzem

Bekapcsolni nem tudtam a dobozból kivéve, mert le volt merülve. Kaptam hozzá viszont vékony DC in USB kábelt, úgyhogy azon nyomban fel is raktam tölteni egy USB elosztóra, ami a monitoromba van bedugva. Így a kábel a bal kezem környékén lógott, és valamit szütyköltem, amikor hozzáért a kézfejemhez a kábel közepe. Kicsit fura érzés volt, de nem tudtam megmondani, hogy miért, és el is vonta a figyelmem róla, amivel foglalkoztam, úgyhogy nem tulajdonítottam jelentőséget a dolognak. Annál inkább fordítottam rá minden koncentrációmat, amikor rájöttem, hogy a fura érzés forróság volt (de olyan kis helyen égette a bőrömet, hogy nem tudtam megmondani, mit érzek), és már égett műanyagszag is van. A drágák rövidzáras kábelt küldtek nekem, én meg csodálkozok, hogy nem világít a töltésjelző lámpa a kütyün.

sku09032810.JPG

Kicsit még szórakoztam a megfoghatatlanra forrósodott kábellel, de nem tudtam belőle semmit sem kihozni, szétszedni meg nem akartam helyben. Szerencsére még régen rendeltem egy univerzális power bank-et, amihez rengetegféle adaptert adtak, és hatalmas szerencsémre pont volt benne ilyen. Előkaptam hát annak a kábelét, és végre tényleg elkezdtem tölteni a kütyüt. Kigyulladt a visszajelző LED, majd 2-3 óra múltán elaludt, jelezvén, hogy kezdődhet a buli.

Képek

Az anyagáról érdemes pár szót szólnom. Gumírozott felületű műanyag, aránylag strapabírónak tűnik, nem elsőre törős fajta. A kezelőgombok vastag, puha gumival vannak borítva, ami tényleg kint tartja a vizet, erről meg vagyok győződve. Igazán kellemes a termék anyaghasználata és az összeszerelésre sem lehet egy szavunk sem. A hátulján van egy öntapadó korong, ami levehető igény szerint, bár a foglalatától elég bután fog kinézni, ha levesszük, ráadásul nem is fog megállni normálisan. Ha nem vesszük le, akkor meg azért fog hülyén kinézni. Hiába, ezt nem annyira szabadtérre találták ki, ami a dizájnt illeti, hanem fürdőszobába a falra. Konkrétan be a zuhanyzóba.

370_4_large.jpg

Ez sajnos nem fogad memóriakártyát, auxon kábelt, meg ilyeneket, ennek csak egyetlen töltőcsatlakozója van, meg a bluetooth chipje. Hamar megkerestem telefonnal és nyomatni kezdtem rá valami basszusos modern számot. A legutóbbihoz képest egy kicsit talán rosszabb az összhatás. A helyzet az, hogy mintha egy árnyalatnyival szebb hangot produkálna, de messze nem olyan hangos, mint a másik, és kicsit dobozabb hangja is van a szigetelés miatt. A dobozhangzást itt ne úgy értsétek, hogy olcsó, egybemosódó semmi, hanem olyan kicsit, mintha egy dobozban lenne, tehát fedett a hang. Szóval nem is olyan hangos, mint a másik, amit nyár előtt vettem, de különösebb panaszra nem lehet okunk, még így is éppen kielégítően hangos tud lenni.

Van viszont egy nagy előnye (állítólag) a többihez képest: vízálló. Persze csak akkor, ha senki sem hazudott nekem. Kicsit szétkaptam, ahogy a saját képeimen is látszik és hát nem az volt a benyomásom, hogy sokáig bírná vízben. Kezdjük ott, hogy bár szorosan be voltak tekerve a csavarok, semmi szigetelés nem voltak rajtuk, körülöttük, vagy akárhol. Sima menet, és kész. Na mindegy, ott nem is menne be olyan gyorsan a víz, mint például körben az illesztésen, ami már nyitottabb pont, vagy az ótvar módon elméretezett gumival betakart töltőnyíláson. Tény, hogy egy kis gumipöcök is betömi még a dugót, de ez távolról sem nevezhető helytálló megoldásnak.

lapara-waterproof-bluetooth-shower-speaker-bts06-baby-blue-8.jpg

Egyik este iszogatás volt és nem tudtunk miről zenét hallgatni, ideje volt élesben is kipróbálni. A többiek meglátták, és elkezdtek szórakozni vele, mert ők ilyet még nem láttak. Az egy perces kipróbálásnak az lett a vége, hogy kifagyott a cucc, és nem lehetett vele mit csinálni. Nagyon halk statikus zajt lehetett hallani a hangszórója felől, és majdnem egy napig tartott, mire ebből az állapotából lemerült, mert nem reagált semmire. Még töltésre sem. Aznap sem hallgattuk magunkat betegre a zenéivel. Azóta nem fordult elő ilyen, teljesen jól működik. A kezelés itt is a szokásos, a gombok ikonjai beszédesek, hangerőt pedig a jobbra-balra gombok nyomva tartásával lehet szabályozni.

 

Konklúzsön

8 dollárt fizettem érte, azaz mondjuk 2 ezresbe fáj egy ilyen izé. Szabadtérre annyira nem ezt ajánlom többek között a formája, tervezése, hangereje, stb. miatt, viszont annak ellenére, hogy elég érdekes a szigetelése, be merném tenni a zuhanyfülkébe egy olyan helyre, ahol nem éri közvetlenül a víz, csak mondjuk aktívan fröcsköl rá. Ilyenkor a telefonon elindított lejátszási listát tudjuk pörgetni a gombokkal, tehát ennyiből kicsit meg van kötve a kezünk. Nem tudok rá egyértelműen semmit sem mondani, egy nem rossz pecsétet kap.

Itt meg még több.

 

Uff.

1 komment

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr857727846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huginn · http://agartha.hu 2015.11.27. 21:28:19

Miért nincsen "Megvettem!" válaszlehetőség? :-D
süti beállítások módosítása