Sokadik kínai vegyes szalámi teszt - 3D szemüveg, microUSB kábel, bőrövek

2015.06.08. 10:00

mrgergoke

1m-noodle-braided-micro-usb-2-0-cable-sync-data-charger-cord-flat-woven-fabric-dual.jpg freeshipping-by-dhl-ems-500pcs-lot-red-blue-font-b-anaglyphic-b-font-font-b-3d.jpg
_57_1.JPG _57_2.JPG

 

A látszat ismét csal. Az eredeti márkajelzés tök véletlenül átíródik hamissá, mire ideér hozzám Kínából. Szemétség. Viszont van mellé tutkó microUSB kábel, meg anaglyph szemcsi is! Lecsó!

Csodaszemcsi

Ezt még több, mint egy éve egy nyereményjátékon nyertem, mert jóban voltam a kínai csajszival, aki csinálta a Facebook nyereménysorsolást. Kicsit pofátlannak éreztem a dolgot, amikor megkérdezte, hogy akarok-e nyertes lenni. Akartam.

3D szemüveg

Amúgy nem rossz, sokkal jobb, mint a NatGeo-s lapszemüveg, ebben tényleg lehetne már filmet nézni, pár videót ki is próbáltam bár a legtöbb nem nyújt túl nagy élményt. Képek viszont bőséggel vannak, amik nagyon el lettek találva. Pár fityinges cucc ez is, szerintem egy boltot megér, egész kényelmes.

 

Bőrövek

Ezeket mindennapi használatra vettem, de helyenként eléggé meglepődtem. A régi médincsájná jellegű idők visszakacsintottak rám egy erős nosztalgia erejéig.

Képek

Kényelmesnek kényelmesek, viszont az egyik ferde vonal mentén van lyukasztva, a másik kettő meg hamis feliratokat tartalmaz. Azt nem értem, hogy ha már másolnak valamit, akkor ha nem írják rá betűnként az eredeti márkát, akkor miért írják majdnem ugyanazt egy-egy betű kicserélésével. Hát ki akar Colvin Klein övet hordani? Vagy Dika Beila-t? Aki nem ismerné, annak mondom, hogy az eredeti Dike Beila.

Pedig amúgy tényleg jól néznek ki, meg az anyaguk is erősen bőrszerű (nem merem azt mondani, hogy bőr), de ilyen feliratokkal... Botrányos. Árak tekintetében 700-1700 forint között voltak.

 

Harisnyázott microUSB kábel

Ezt csak azért vettem, mert miért ne. Jól néz ki, passzol a gépházam, asztalom dizájnjához, meg kellett néznem élőben. Sajnos áramátviteli értéket nem tudok mondani, de szerintem ez is csak 500-700 mA körülit tud.

Kép

Erről csak annyit, hogy lapos, nem kör keresztmetszetű, és nem akad úgy meg a dolgokban, mint a gumis verzsön. Sokkal kulturáltabb, mert nem is színeződik úgy, nem hajlik minden irányba, meg nemtom. Vegyétek meg, ne kérdezzetek.

Itt megvásárolhatóak:

Harisnyázott USB kábelek.

Bőrövek.

3D és VR szemcsik.

 

Uff.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr737366224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása