Kínai világítópatron teszt - bulikba, olcsón

2015.02.09. 10:00

mrgergoke

_csc5467.jpg

A képen látható dolgok ugyanolyan világítópatronok, mint amiket éjszakai pecázáshoz szoktak használni. A különbség az, hogy ez kb. 10-szer akkora, marokra lehet fogni. Éjjel, amikor végre eltörtem (ez kb. 2014. októberi rendelés még), rögtön előrontottak a katonásdis vágyaim. Fogtam a patront, rámarkoltam, odarohantam a folyosó ajtajához, és behajítottam rajta. Közben léggépfegyvert markoltam (a léggitár rokona), majd kilestem az ajtófélfánál. Amikor megpróbáltam megtalálni a légellenséget a sötétben, szomorúan tapasztaltam, hogy - bocsáttassék meg - szart sem világít.

Teljesen magam alatt voltam, hogy szórt fénye alig van. Ha az ember szeme hozzászokott a sötéthez, akkor esetleg jó lehet valamire, de az akciófilmekben látott, piros tűzzel égő, katonai jelzőfényhez képest ez nulla. A körülötte lévő terepet nem világítja meg túlzottan, szóval tényleg csak arra, hogy bulizzon vele az ember. Az alábbi képen az a katonai jelzőfény van, aminek hosszas keresés után derült csak ki a neve: bengál-fáklya vagy közúti jelzőfáklya. Azért linkeltem a képet, mert az úr nagyon meggyőzően sugallja rajta, hogy ,,mennyazutambólkülönben":3018634784_731b9f58b8_z.jpg

Természetesen a két termék árcédulája sem egyezik meg, mivel ez kint most úgy 330 forintba kerül, egy igazi flare pedig 1.5-2 ezres, plusz 7 millió forint szállítás csodálatos USA-ból, vagy itthon 5 ezres körül darabja. Nem is értem egyébként, hogy miért ilyen bolond mód drága onnan mindig a szállítás. Na mindegy, mi csak kínait rendelünk, ugye.

Az első ilyen vacak sajnos megtörve érkezett már, lehet, hogy a szállítás során valami nehezet raktak rá, bár erre semmi sem utalt. Mindegy, most itt van a második, ez már megfelelően működik. Íme egy videjó a megtöréséről:

Sajnos a régiről nem találtam meg a képeket, de hát nem változtat a lényegen, ugyanúgy néznek ki igazából. Itt vannak az újak:

Képek

Ahogy fentebb láttátok is, több helyen való megtörés, és kis felrázás után egyből elnyeri maximális fényerejét, melyet hosszú órákon át képes biztosítani. Nem mértem meg, hogy milyen sokáig világít, de egy bulit tutira kihúz, szóval lehet vinni fesztiválra, szórakozóhelyekre, ha éppen egy bolondos estét akarunk csapni.

Az utolsó képen ráakasztottam amúgy az ajtó kilincsére (fehér az ajtó) és lefényképeztem, hogy úgy mennyi látszik belőle. A kép most pont negatív irányba csal, mert jóval kisebb fényt mutat, mint amilyen valójában volt, de tényleg nem nagy szám ez a patron.

A pozitívum a dologban az, hogy annak ellenére, hogy kint ~330 forint egy ilyen, az airsoftdepo.hu oldalon csak 290 Ft. Annyira nem néztem körül, véletlenül akadtam rá erre is. Hát, vannak még meglepetések. Ezek szerint nagy tételben olyan olcsón adják a kínaiak, hogy ha megfizeti rá az ember a törvények szerinti mindenféle importdíjat, még akkor is lényegesen olcsóbban tudja adni itthon a saját nyereségével együtt, mint ebay-en a legolcsóbbak.

 

Összegző

Nem sok mindent szeretnék erről már mondani. Ahogy írtam is, bulikba, szórakozáshoz, esetleg airsoft-hoz tényleg jó lehet, de meglehetősen büdzsé megoldás. Meglepően olcsó, ráadásul itthon még olcsóbb, mint kint, úgyhogy nem kell érte messzire menni. Hamar teljes fényében pompázik, viszont alig van szórt fénye.

Tudom, hogy eddig végig lehúztam a gyengesége miatt, de azért annyira nem rossz, mint ahogyan most gondoljátok. Én nagyobb fényerőre számítottam, ez tény, de biztos vagyok benne, hogy aki ilyesmi termék után kutat, az ezzel tökéletesen elégedett lesz, korántsem annyira rossz ez, mint amennyire én beállítom.

ITT>> és ITT>> megvásárolható a cikk tárgya.

Itt pedig a szokásos, megtörhető, színes partikellék, a világító nyakláncok/karperecek.

Uff.

3 komment

Címkék: élet egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr707149125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doki333 2015.02.19. 14:57:34

Tapasztalt airsoftosként mondhatom, hogy ezeknek semmilyen gyakorlati haszna nincsen.
Éjszakai játékon lehet vele figyelmetelterelni de a fénye tényleg nagyon rossz.
Lehet kapni komolyabb AS-osoktól, néha amcsi hadi verziót.Na az király de az ára horribilis. Kb. 10x-es!

mrgergoke · http://rendeljkinait.blog.hu/ 2015.02.19. 15:48:43

Jajaja, néztem őket én is, és tényleg baromi drágák voltak.

Fatér Dezső 2015.12.14. 15:50:13

mikrozd meg kb 5-10mp-re es sokkal durvabb fenye lesz
süti beállítások módosítása