Szentségtörés, fénykábel, elosztó - vegyes szalámi

2015.02.02. 10:00

mrgergoke

visible-led-light-micro-usb-charger-data-sync-font-b-cable-b-font-font-b-green.jpg plated-3-5mm-male-to-dual-female-earphone-splitter-adapter-jack-for-apple-iphone-and-ipad-gold-p13182427140.jpg
yn568_ii_a.jpg

 

Szokásommá vált időnként több apróságot egyben bemutatni, ha nem éri meg egy teljes cikket rászánni, és mostanában összegyűltek a dolgok, méghozzá egészen érdekesek. Lássatok néhányat közülük!

 

LED-es USB kábel

A képeket azért külön mappáztam, hogy később is lekövethetőek legyenek. Lássuk először a világító USB kábelt.

Semmi ördöngösség nincs a dologban, nem kell nagy eksztrára gondolni. Az adatkábel egy félmerev gumis csőbe van húzva, ami valamivel nagyobb, mint a kábel, így hajlításkor van szabad tere helyezkedni, szerintem ezzel részint feljavítható a megtörés esélye. Ez egy szép magyar mondat volt. Az USB kábel két végén, a műanyag foglalatba építve egy-egy zöld LED foglal helyet, ezek világítanak bele a kábelba. A gumis cső többek között azért is van, hogy vezesse a fényt, amennyire lehet.

USB kábel

Nappal korántsem olyan látványos, mint este. Megjegyezném, hogy a fogyasztása egészen elhanyagolható (0.2-0.3 W), ennek ellenére éjjel képes elegendő fényt adni a sötét szobában kóválygáshoz, de alváshoz egyáltalán nem zavaró.

Annak ellenére, hogy ezt egy aukción nyertem nem egészen 200 forintért, és egyértelműen látszik, hogy igényesebb társaihoz viszonyítva ez erősen az alsó, nagyon olcsó kategóriát képezi, mégis remek dizájnelem. Notebookba dugva, asztali gépről lelógatva sejtelmes fényt tud az eszköz köré varázsolni, mert nem kell, hogy eszköz legyen rádugva, a LED-ek folyamatosan világítanak, ha áram alatt vannak. Két hibája van az olcsóságból eredően: a műanyag foglalat végén erősen átüt a fény, sokkal szebb lenne, ha csak a kábel világítana, és a kábel közepén jól láthatóan gyengébb a fény, mint a széleken. Ezek nem nagy hibák, és ilyen áron szerintem nem is baj.

 

A kevesebb most tényleg több

Életem második sikeres aukciója volt Ebay-en az előbbi kábel után. Az itthon kb. 600 forintért kapható, jóval masszívabbnak ható, hasonló felépítésű, gumi borítású elosztó gyakorlatilag kilökte magából a belé dugott kábelt, így kontaktossá, népmeséssé téve a zenét. Hol volt, hol nem volt.

Jack elosztó

Ezen felidegesítettem magam kellőképpen, ezért szintén 200 forint körüli brutális összegért beújítottam a képeken látható elosztót. Határozottan tetszik a dizájn, emellett pedig tökéletesen teszi a dolgát. Az elején megijedtem, hogy ebbe meg nem tudom beledugni az egyik dugómat, de hamar rájöttem, hogy durván erőltetni kell, és akkor beleugrik az. Több ilyen jack aljzatnál megfigyeltem már ezt, hogy ha nem akar eléggé belemenni, akkor kegyetlenül passzírozni kell, és bele fog pattanni. Felelősséget ezért nem vállalok.

 

Szentségtörés

Miért mondok ilyet? Nem tudom már magamban tartani, meg kell osztanom veletek, szakképzett olvasóim: Japánból rendeltem. Tudom, mást már nem is kell mondanom. Viszont mentségemre szóljon, hogy ez a nagyjából 30-32 ezres értékű vaku csak ott kapható, és nem is nekem kellett. A tapasztalatot azért osztom meg veletek, mert a Japán minőségről árulkodik az is, hogy a vásárlást követő egy hét múlva átvehettem a postánkon. Az egy hét alatt pedig 5 munkanapot, és két szünnapot értek. Napok szerint pontosan már nem emlékszek rá, de nem tartott tovább 7 naptári napnál. Majdnem dobtam egy hátast.

Yongnuo YN568EX II vaku

 

Legközelebb

Épp most készülök megint megírni egy vegyes cikket, de mivel nagy események közelegnek, az szerintem későbbre fog maradni. Több nagyon érdekes elektronikai termék is van nálam most, de egyelőre minddel bajlódok valami miatt, így totál meglepetés lesz a jövő heti anyag, még magam sem tudom, miről írjak.

Itt megvásárolható mind.

Meg itt is.

 

Uff.

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr97114651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása