Kínai pillangó masszírozó ketyere teszt - szeressük az állatokat!

2015.01.12. 10:00

mrgergoke

butterflymassager2_1415283704.jpg

 

SZENZÁCIÓS TALÁLMÁNY! A FITNESZ MODELLEK MEGDÖBBENTEK, AMIKOR MEGTUDTÁK, MI VOLT A KÍNAI CSOMAGBAN! KATTINTS, HOGY TE IS MEGTUDD!

Mostanában nagyon népszerűek az ilyen, és ehhez hasonló fészbúkos csalogató szövegek csuda érdekes cikkek olvasottságának növelésére. Gondoltam, én is kipróbálom. A különbség annyi, hogy én nem döbbentem meg. Ja, várjatok, nem is vagyok fitnesz modell. Ilyen szerkentyűt viszont kötelező rendelnetek, ehhez nyújtok ma egy kis infót. Emeljétek kezeitek, és vegyétek az én virtuális szent kenyerem!

A címet olvasva néhány pihent agyú (de legalább sasszemű) kolléga észrevehette, hogy olyan hatása van, mintha ez a szerkezet arra lenne jó, hogy pillangókat masszírozzunk. Plusz még oda is írtam mögé, hogy szeressük az állatokat, így meg aztán végképp. Azt amúgy tényleg csak megtévesztésként írtam oda, előrevetítem, hogy a cikk teljes egésze nem tartalmaz semmilyen vonatkozásban állatokat, főleg nem pillangókat. Ha mégis tartalmazna, az biztosan kutya, vagy cica lenne.

A termék láttán sokunkból előtörhet egy belső Horst Fuchs, mely mindannyiunk lelke mélyén ott csücsül.

hqdefault.jpg

Ez a szegény kis Horst Fuchs most bizony olyan heves érzelmekkel telítve magyaráz nekünk az emberiségellenes termékek sokaságáról, és az elfajzott, modern, kapitalista, szemétgyáros fogyasztói piacról, mint megboldogult Adolf vezérünk a Youtube-os videókon, ahol Oreo keksszel kínálják, de ő mindig csak azt mondja végtelenítve, hogy ,,NEIN-NEIN-NEIN-NEIN-NEIN!!!". Sosem köszöni meg, hogy megkínálják.

Mi lehet hát olyannyira emberiségellenes, hogy még lelki Horst Fuchs-unk is megszólja?

Hölgyeim és Uraim, engedjék meg, hogy bemutassam a 645.52 forintos gyógyhatású kínzóeszközt egyenesen a Kínai Népköztársaságból! A blog színpadán: Bátörfláj Másszázsö!

Képek

 

Bontogatás

Sokat nem kellett bontogatnom, szokás szerint szétszaggattam egy olyan nyúlós zacskót, amibe az ember naivan belekapaszkodik két ujjával, húzza, húzza, húzza, de nem akar szétszakadni, majd miután minden lehetséges irányban megtépázta már egy kicsit, mégis csak kés után nyúl, és inkább felvágja, minthogy tovább szenvedjen vele. Persze gyakorlott emberek, mint például én, ezt elsőre is ki tudják nyitni.

Nem tudtam, hogy mi lesz a csomagban, mostanában elég sok mindent megrendeltem. Nem is takarta semmi sem innentől ezt a parázna kis dobozkát, ahogy a képeken látszik, úgy utazott a zacskóban. Mostanában szokásommá vált, hogy az ilyen, és ehhez hasonló termékeket még kicsomagolás közben kinevetem. Így történt ez most is, így tett a mellettem mászkáló Zsoltika is, megjegyzem: nem ok nélkül.

Az egyik legjobb dolog az egész csomagoláson, ami ráadásul nem is tűnik fel egyből, az a lemakrózott bal alsó sarok. Az van odaírva, hogy ,,Similar to as seen on TV", ami annyit tesz, hogy ,,Hasonló a TV-ben látotthoz". HASONLÓ. Ki gondolta volna? De nem is az a vicc az egészben, hogy 650 forint (mostani dollár árfolyamon talán drágább, jelenleg $1 ~ 270 HUF), és ennek ellenére ráírják, hogy hasonló, hiába magától értetődő. Hanem maga a tény, hogy ráírták egyáltalán. Az, hogy ilyesmivel dobálóznak, ilyet rá mernek firkálni stílusos matricaként, hogy olyan, mint a TV-ben. Miközben mindenki tudja, hogy attól rohadt messze van.

Hát, most ti is megtudjátok, hogy milyen messze van a tévés verziótól, csak olvassatok türelemmel.

 

Rémisztő teszt

Kellemes meglepetés, hogy két darab elemet is adtak hozzá. Elsőre azt várná az ember, hogy akkor biztos mindkettő kell is a működtetéséhez, de nem, csak egyet használ. Ez jó dolog, bár garantáltan nem fogja senki sem addig használni, hogy akár egy is lemerüljön, így ilyen szempontból felesleges.

A pillangó szárnyai nagyon tiszta zselés anyaggal vannak bevonva, és hogy ne gyűjtse annyira a port, meg a piszkot, egy vékony fóliára vannak ráhelyezve, aminek pont ugyanolyan alakja van, mint a szárnyaknak. Mivel erősen ajánlott minden használat után visszahelyezni a szárnyakat erre, lehetne nagyobb is, mert így mindig sakkozni kell, hogy ne lógjon le sehol, nem egyszerű visszarakni.

A képeken ugyan látható, de talán nem hisz mindenki a szemének, ezért megerősítem, hogy igen, a szárnyak valóban két darab hagyományos patenttal vannak rögzítve a műanyagra. A cél kettős: egyszer a rögzítés, másszor az elektromos vezetés. Hát, akármilyen nevetséges is, tökéletesen betölti a funkcióját.

Az alján lévő két fekete folt adja le az izmainknak az áramot, ettől rándulnak össze. Pontosabban nem kifejezetten a két folt, hanem az egész tappancs, azért van rajta ez a zselés cucc.

A rémisztő az volt, ahogy leadta. Ráraktam a hasamra, mint legkönnyebben elérhető, kiterjedt felületre. Félreértés ne essék, nem tartom magam dagadtnak, és nem hiszek ezen termék fogyasztó-edző képességében. Ne higgyetek ti sem. Szóval ráraktam a hasamra. Kellemetlen érzés, mert a zselé elég hideg, olyasmi érzés, mint amikor az ember nagyon várja már nyáron, hogy felmelegedjenek a vizek, és nagy lendülettel lohol a legközelebbi kis pocsolyához másfél óra napsütés után, hogy az már elég meleg, aztán hervad a vigyora, miközben sétál befelé. Menetel az ember befelé, és ahogyan érzi a combjai belső felén a vízszint emelkedését, úgy áll egy balettművészt egyre inkább megszégyenítő mértékben lábujjhegyre, majd amikor már nem megy jobban, elérkezik az a felettébb kínzó pillanat, amikor a víz eléri a heréket. Nem folytatom.

Megnyomtam rajta az ON/INC gombot, kigyulladt egy LED, de nem éreztem semmit. Akkor rájöttem, hogy INC = increase = növel, úgyhogy megnyomtam még egyszer. Nem volt kellemetlen érzés, inkább csak meglepettségemben ugrottam egyet, valami finoman és ritmikusan rángani kezdett a bőröm alatt, de annyira finoman, hogy még nem volt szemmel látható. Megnyomtam hát még egyszer a gombot, és a következő pillanatban azt hittem, szülni készülök, és valami nagyon csúnyát mondtam. Próbáltam más testrészeimen is, így rájöttem, hogy a második fokozat (nem sikerült kipróbálnom, hány van összesen) váll-bicepsz tájékon korlátozott ideig elviselhető. A harmadik fokozatra ugyanitt jól látható rángatózás lép fel. Pontosan most csináltam is egy videót, amin úgy néz ki a karom, mint valami kezelendő betegé, gondoltam, kíváncsiak lehettek, mire jó ez a cucc. Hát erre:

Programokból nem csak a jelzett 4 van, ezeket keveri is össze-vissza, de minden második kétszer van szerintem. Legalábbis vannak nagyon hasonlók. Ilyen szempontból elég retek, nem tud túl sok mindent. Van ez az ütemes rángató, van szakaszosan folyamatos, van hosszú szakaszosan folyamatos, meg mittudomén. De nem kifejezetten nagy a választék.

Rendelkezik egyébként okos tulajdonságokkal is. Ha például nincs bőrön, rögtön abbahagyja a dolgozást, ezt onnan lehet tudni, hogy nem villognak a LED-ek, hanem folyamatosan világítanak, és rövid időn belül ki is kapcsolja magát, ha nem tesszük vissza bőrre, mely esetben pedig újra dolgozni kezd.

 

Összegzés

Én nem hiszek benne, hogy ez megdolgoztatná az izmokat. Rángatózni rángatóznak, az biztos, de nincs rajtuk terhelés, nem végeznek konkrétan munkát, ergo szerintem parasztvakítás ez az izmosodj meg fogyj dolog. Ha ez a cél, menj konditerembe, vagy fuss pár kört a ház körül. Sajnos kényelmi és élvezeti célokra sem kifejezetten jó, pedig én ezért rendeltem. Arra számítottam, hogy amíg cikkeket írok, dolgozok, gép előtt ülök, addig ez kellemesen átmozgatja majd a talpamat, vagy a lábizmaimat. Biztosan gyengébb lesz, mint egy masszőr, de valamit csak ér.

Hát, sajnos nem. A szárnyak túl merevek ilyen kivitelezésben, így csak hashoz mérhetően nagy, és egyenletes felületekre tudjuk úgy felrakni, hogy az ott is maradjon. A karomról folyton le akart jönni, így csak a macera van vele. További kellemetlenség az egyes fokozatok közötti elképesztően durva különbség, mely számos esetben fájdalmas pillanatokhoz, és hajigálásokhoz vezethet. És ha mindezek nem lennének, akkor is erősen korlátozott lenne a használata, ugyanis olyan helyre rakhatjuk csak, ahol látjuk a gombokat, és bármikor elérjük, mert ugye nem távirányítós. Ezért hátra például nem való.

A fentiek ellenére én mégis azt mondom, hogy ha valaki ki akarja próbálni, az tegye meg. 650 forint egyáltalán nem sok egy ilyenért. Vicces, kipróbálja a család, aztán úgyis elkallódik, elromlik, stb.

Egy élmény volt találkozni Önnel, Mr. Bátorfláj!

Itt megvásárolható egy csomó ilyen masszírozó izé.

Meg itt is.

Uff.

Szólj hozzá!

Címkék: elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr457062685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása