USB asztali ventilátor teszt, második felvonás - Lileng-815

2014.03.21. 20:01

mrgergoke

A termék a TomTop webáruház jóvoltából került hozzám, itt megvásárolható.

Ma szokatlan dolog történt a blogon. Ezen sorok valahogy idekerültek, pedig alant már kint van a megszokott péntek esti cikk. Ez azért van, mert két nagyon hasonló ventilátorral volt dolgom, és gondoltam, hogy jó lenne azonos időben kidobni mindkettőt, mégis külön cikkekben, hogy elkülöníthetőbbek legyenek egymástól.

Ha valakinek jó szemei vannak az észreveszi, hogy hol van színesfém a különbség a két cím között. Elárulom: a számokban. Ez eggyel kisebb számú, mint a műanyag barátja, viszont alig hasonlít rá valamiben. Már megint részeg vagyok, vagy mé' magyarázok hülyeségeket megint. A gombra kattintva kiderül, melyik AA csoportba járok!

Képek

 

A problémáimról

- Sziasztok! Mrgergoke vagyok, 25 éves. Budapesten születtem, és 13 évesen kóstoltam meg először az alkoholt, azóta iszok rendszeresen. Amióta a kutyám is távolságot tart tőlem, aggaszt a cefreszagom.

- [kórusban a tömeg] Szia, mrgergoke!

 

Külsőleg

Egyébként meg nem mondtam fatális hülyeségeket. Sok mindenben hasonlítanak, mégis van egy rakás különbség köztük. A felépítés körvonalakban azonos annak ellenére, hogy első látásra tök hasonlónak tűnhetnek. Ennek kicsi más a lábszerkezete például, és a körbeforgás is fém csavarokkal van megoldva. Ezeken felül tömör fém az egész, amiből következően kábé 3-4-szer nagyobb a tömege.

Az illesztések körben ugyanolyan bénák, mint a másiknál, itt is szétállnak a lemezek. A körbeforgatás lehetősége (360°-ban) itt is adott, csak egy bizonyos szögnél kicsit akad, de erre ügyet sem vetünk, mert rohadt jó fejek vagyunk. A csavaros megoldás nem lenne rossz, ha rögzítve lennének, és nem forogna körbe az egyik (értsd: rossz a menete). Meghúzásra van lehetőségünk, de rövid idő után úgyis ki fognak lazulni. A tömör acél szerkezet nagy pozitívum, mert tényleg masszív az egész szerkezet, biztosan nem fog véletlenül eltörni a lába, ha a kutya játszik vele. Ha ilyen esetben mégis probléma lenne vele, nyugodtan hivatkozzon a kedves vásárló a cikkemre, hogy hülye vagyok, és hamis információt teszek közzé. Ezzel együtt ássa el a kutyáját.

A csúszkálás itt 3 gumidarabbal van megoldva, amelyek meg vannak vágva, és rá vannak húzva a rudakra. Ezek elcsúszkálnak, de ha nem rángatjuk a ventit, akkor maradnak a helyükön, szóval normális megoldásnak tekinthetők. A kapcsoló a hátlapon ugyanúgy megvan, a fogyasztás sem különbözik a másik ventiétől. Különbség továbbá, hogy ezen a lapátok is fémből vannak, ami igazából csak a megjelenésén segít, azon viszont nagyot dob. Így sokkal határozottabban lép pódiumra, jobb ránézni. Ha valaki ezért nem akar felárat fizetni, akkor megveheti a másikat is, csak tartsa csukva a szemét!

 

Működés közben

Légszállításban nem tudtam felfedezni jelentős különbséget. Egyik sem erősebb-gyengébb a másiknál, azonos szinten vannak szerintem. A fémlapátos valamivel talán még csendesebb az elődjénél, így már tényleg kellemes hangszinten üzemel. Időközben (a két cikk megírása között masszív egy-két hét telt el) felszereltem a számítógépem környékére az előző ventit, és sokat használtam csak úgy teszt céljából. Azt kell, hogy mondjam, részint tévedtem. A fejemtől körülbelül 40 centire van felfüggesztve, majdnem annyira, mint a monitor. Ilyen távolságról kellemes szellőzést biztosítanak, ha kezd melegedni az idő a szobában. Nem a reklám kedvéért írom, de tényleg hasznos eszköz lehet, ha nem 40°C-ban kell dolgoznia. Ahhoz azért kevés lenne, de közepesen izzadós időben teljesen jó társ.

 

Összegzés

Nos, nem tudom rendet tenni a két venti között. Az első nagyon gagyi, és gyenge anyagokból készült, viszont teljesítményre ugyanazt produkálja, mint ez. Ez sokkal stabilabb, és masszívabb felépítésű, de az elődénél némileg drágább (TomTop-éknál kb. 2350 forint). Dobozt mindkettőhöz kapunk, bár ez alig számít néhány embernek szerintem. Hosszabb távú felhasználásra én talán a Lileng-815-öt javasolnám, ám a másiknak sokkal meggyőzőbb az árcímkéje. Én nem döntök senki helyett, mindenki találja ki, hogy melyiket venné meg az ár és a minőség függvényében.

Itt megvásárolható egy csomó USB venti.

Meg itt is.

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr415871235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása