Kingston DataTraveler 16 Gb USB 3.0 pendrive teszt

2013.03.23. 20:00

mrgergoke

Egyik ismerősöm nemrég vett egy pendrive-ot eBay-ről, és gondoltam, hogy érdemes lenne kicsit körbemutogatni. Ez ugyan kütyü, csak épp nem olcsó (termékkategóriához és társakhoz mérten viszont igen), ezért nem fogtok túl gyakran ilyesmit itt látni. Bár USB 3.0-n nincs lehetőségem letesztelni, elég jó sebességet mutatott 2.0-n is. Plusz dizájnos is. Na csapjunk bele!

Képek

Egy kék-fekete, meglehetősen puha gumis borítású szerkezetről van szó. Bár azt nem tudom, hogy a gumin belül van-e kemény műanyag borítása, de nekem ez messze túl puha. Úgy hajlik, hogy netovább. Azt viszont rólam kell tudni, hogy erősen vonzanak a terep- és katonai cuccok, meg a strapabíró eszközök, ezért ilyen szempontból kritikus vagyok. Nyilván nem a pár dolláros 100% műanyag kütyüknél, hanem az efféle minőségi eszközök esetében. Szóval nekem nagyon puha a borítása, viszont semmi gond, ha belül van műanyag borítása. Ezt sajnos nem tudtam kitapogatni kívülről. Talán az lehet zavaró, hogy farmerzsebbe téve a gumi tapadhat a zseb belső borításához. Ezért javaslom pendrive-ból inkább a tiszta műanyag vagy fém borításút.

A képeken látszik egy trapéz alakú kis izé. Na az alatt van a lámpa. Írás és olvasás közben ez lassú indexlámpát utánozva villog. A színes trapézon át nem tudom, milyen a színe, de az akasztónak szabott lukat belülről megvilágítva kék fényt ad. Egyáltalán nem zavaró, sőt, alig vettem észre.

Fent említettem, hogy nincs lehetőségem 3.0-n kipróbálni, viszont 2.0-n is hozta a formáját az én 2.0-saimhoz (ez helyes így leírva?) képest. Rámásoltam a Risen teljes telepített mappáját (a sok kis fájl miatt) és a Crysis 3 ISO fájljait, így megvan a különbség a pici és nagy fájlok írási sebessége közt. Nem volt túl nagy eltérés, csak a legelején, ott viszont kiugróan magas. Míg a Risen esetében kb. 4-5 megbájt/másodpercről indult és fokozatosan stabil 17-ig ment föl, addig a Crysis-nál majdnem 60-ról indult, és szintén fokozatosan csökkenve stabil 21-22-n állt meg.

Ha valaki megkérdezné, hogy miért vett 3.0-t, ha nincs se neki, se nekem, akkor már most mondanám, hogy nemsokára úgyis mindenhol 3.0 lesz. Következő gépcsere alkalmával már nem lesz 2.0 mutatóban sem. Előre gondolt, ezért vett ilyet.

Szerintem jó kis kütyü. Én biztosan nem venném meg, mert ilyen cuccok esetében minimalista vagyok. A lehető legegyszerűbb, a lehető legolcsóbban. Ez egy picit eltér mindkét kategóriától, de ettől függetlenül megállja a helyét a piacon. Más talán kapásból beleszeretne. Döntsétek el ti, hogy megvennétek-e!

Itt megvásárolható egy csomó USB 3.0 pendrive.

Meg itt is.

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr815116446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása