Gravírozó toll/ceruza teszt, kinek mi

2013.03.05. 20:00

mrgergoke

Ne haragudjatok, hogy rég írtam már, de kicsit sűrű a program mostanában és nem is jött termék már egy ideje. Viszont ma kaptam valamit és mindjárt megjelöltem vele egy poharat próbaképpen. Érdekes kis kütyü.

Képek

Nagyon könnyű műanyagból készült, elég vékony is az elemtartó borítása. A fehér rész egy az egyben leszedhető és két darab AA-s elemet lehet beletolni, ez hajcsa. Mivel ilyen vékonyka, szerintem jó lesz rá vigyázni, ami egyébként sem árt, mivel a végén lévő gravírfej szerintem könnyen megsérülhet. Bár fémből van, én nem bízom a véletlenre. A kínaiak sem tették, ugyanis olyan vastag  borítást kapott a csomagban, hogy ez volt az első csomag ami nem fért bele a postaládába (a tényleg nagyokat leszámítva).

A képen látszik, hogy kipróbáltam egy poháron. A "Gézili" felirat "Géza"-t jelent és a húgom beceneve, a másikat ne is kérdezzétek inkább, személyes. Nem is ez a lényeg, hanem hogy nagyon óvatosan lehet vele gravírozni, éppen azért mert kínai. Nincs vészesen nagy fordulatszáma, éppen ezért lehet vele nagyon vékonyka vágásokat ejteni. A fej amúgy kb. 1-1,5 mm széles (átmérőjű) és elméletileg nem cserélhető, ezért nem javaslom senkinek, hogy megpróbálja lecserélni.

Mivel csak egy kis villanymoci van benne, szerintem alig fogyaszt, tehát nagyon tróger elemeket is nyugodtan tehetünk bele. Amilyen olcsó, senki nem hal bele egyébként, hogy újat vegyen, ha elromlik.

Elméletileg üveget, fát, fémet, műanyagot nyugodtan lehet vele vésni és ahogyan az üvegre reagált, szerintem nem hülyeség. A fémet talán lassabban viszi egy kicsit, de ez nem gyorsasági verseny amúgy sem.

Nagyon jó kis kütyünek tartom ártól függetlenül, élettartamról viszont nem beszélhetek, mivel alig 1 órája van itt. Bár egyes termékeknél ez már rekordidő. Az ára a plusz rajta. Aki komolyabban akar foglalkozni kreatív művészettel, az meg úgysem Kínából és úgysem ilyet fog venni. Aki meg kütyümániás, túl sok a pénze, vagy csak megkéri rá valaki, az nyugodtan vegyen ilyet. Ha elromlik, azonnal ápdételni fogom a cikket, hogy tudjatok róla. Tehát: érdemes megvenni.

Keresőszó: engraving pen

Itt megvásárolhatóak.

Meg itt is.

2 komment

Címkék: elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr415118234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glezmen 2013.03.05. 20:57:05

azert linket a beszerzesi forrasra adhatnal
vagy legalabb egy arat...

mrgergoke · http://rendeljkinait.blog.hu/ 2013.03.05. 21:22:39

Árat szándékosan nem szoktam kiírni, de ha érdekel $1.88 volt. Egyébként linket azért nem érdemes kitenni, mert pár héten belül lejárnak és akkor jön az elavult link probléma. Azt meg mindenki utálja. Ha oldal érdekel, minden eBayes.
süti beállítások módosítása