3 m RPSMA hosszabbító teszt

2013.02.20. 20:00

mrgergoke

Ez a kábel azért kell nekem, hogy tökéletes legyen a netszedő csomag. Ha véletlenül nem elég hosszú a kábel, ami alapból van a csomagban, nehogy zavarba jöjjünk. 3 méter bőven elég bármire. Majdnem bármire. Ha tetőre szeretnénk kipakolni az antenná(ka)t, arra nyilván hosszabb kell, de szobai/mozgó használatra bőségesen elég.

Képek

Szobában kipróbáltam, sőt ki is csuktam az erkélyajtón keresztül és oda is kitettem az antennát. Mivel vékonyka kábel, ha szivacsos az ablak/ajtó széle, akkor nem lesz baja a kicsukástól. A mozgó használatot egyébként arra értettem, hogy ha autóban ülve akarjuk használni (pl. kiakasztjuk valahova a tetőre). Sok mindent nem lehet róla elmondani, nincs vele baj. Nem volt drága egyáltalán, rendben meg is jött és még jól is működik. Kívánhatok mást?

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítők

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr295085634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása