Hálózati USB töltő teszt

2013.02.15. 20:00

mrgergoke

Mostanában nagyon divatos lett a telefon- és alkatrészgyártók körében (így Kínában is) összevonni a hálózati töltőt az adatkábelekkel. Ha valaki nem tudná, miről beszélek: USB csatlakozós hálózati töltők kihúzható micro-USB kábelekkel. Pontosan nem tudom, hogy amit én vettem, az minek a másolata, de talán az utángyártott iPhone töltőket másolták le.

Képek

A képen itt is jól látszik, hogy 5V/1A a max. kivitel, de gondolom úgy, mint az autós töltő esetében, ez is elegendő a legtöbb okostelefonnak. Kábel nyilvánvalóan nem járt hozzá, de az áráért cserébe ezt senki sem várja el szerintem. Valószínűleg már unalmas lehet a következő mondatom: az összeszerelés minősége itt is elég jó. Ezt is kemény műanyagból passzintották össze, és nem is recseg. Már-már úgy tűnhet, hogy nem mondom komolyan vagy szándékosan mondok csupa szépet ezekről a kütyükről, de tényleg jól össze vannak szerelve. Ez most a tömörsége miatt olyan, hogy nem félnék, hogy rálép valaki, masszív kis műanyagdarab. Én személy szerint nem próbáltam ki (haveromék igen), mert nekem nemhogy okostelefonom nincs, kifejezetten buta a telefonom. De sebaj, úgysem tudnék választani, hogy melyik android kéne. Mivel negatív visszajelzések nem voltak, feltételezem, hogy teszi a dolgát.

Mást itt nem tudok elmondani, szerintem teljesen rendben van. Ezek alapján megkapja az ÉRDEMES MEGVENNI! plecsnit.

Itt megvásárolható egy csomó USB töltő.

Meg itt is.

4 komment

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr285076936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pacagánycsök 2014.03.02. 18:22:29

csak most talaltam ra a cikkre, de jobb keson mint soha:

semmit ne vegyetek Kinabol, ami 230V-al mukodik, de konkretan ezt a termeket kulonosen keruljetek el!
Egy alkalommal amikor megpbobaltam kihuzni, a muanyag tok az "elektronikaval" egyutt a kezemben maradt, mig az aljzatban ott maradt a villasdugos resz, ami ket femtuskeben folytatodva csupaszon meredt a kulvilagba... Mint kiderult nincs forrasztva odabent, csupan belecsusztattak egy femcsipesz-szerusegbe... Kozvetlen eletveszely, TILOS megvenni!

mrgergoke · http://rendeljkinait.blog.hu/ 2014.03.03. 08:19:54

Szia!

Hát, nem állítom, hogy akármelyikünk biztos lehet benne ennyi alapján, hogy mindegyik kivétel nélkül ilyen. Az enyémek közül az összes elég stabil volt. De mivel gondolhatod, hogy tömeggyártással készül, lehet, hogy a tiednél elmaradt a felületek összeolvasztása, vagy ilyesmi. Neked rossz élményed volt vele, nekem viszont sok darabbal sem.
Örülök, hogy megosztottad a véleményed, elvégre ezért is van a blog!

dX 2015.11.01. 00:03:25

@pacagánycsök: én nagyjából ugyanígy jártam Samsung tablet gyári töltőjével.

Serrin 2016.02.23. 11:22:24

Egy ilyet, vagy ehhez hasonlót (ugyanígy néz ki) láttam élőben elfüstölni. Otthon volt egy elfekvőben nekem is és az otthoni elektronikai gyűjtésben landolt, amint hazaértem.

Adapterből, töltőből csak megbízhatót szabad használni szerintem.
süti beállítások módosítása