Autós USB töltő teszt

2013.02.12. 20:00

mrgergoke

Mai első alanyom talán kicsit kevésbé érdekes, mint vártátok, de talán nem is gondolnátok, hogy milyen hasznos. Ő a szivargyújtó tu USB csárdzsör volna.

Képek

A feliratokból egyértelműen látszik, hogy egy kisebb háztartást nem lehet róla USB-n keresztül működtetni, mivel a kivitele sajnos 1 A-ben van maximalizálva. Mindazonáltal szerintem jó kis kütyü, mert az összes okostelefont képes tölteni, szerintem egyiknek sem kell nagyobb töltés.

Két pozitívumot is fel tud mutatni, negatívummal viszont egyelőre nem találkoztam. Elsőként az tetszett benne, hogy olyan picike (talán a képen nem látszik annyira), hogy szinte egyáltalán nem lóg ki a szivargyújtó csatlakozójából. A másik, ami tetszik, az az összeszerelés minősége. Kemény, stabil műanyagból van, szerintem hosszútávon sem lesz vele gond, bár ebben nincs tapasztalatom.

Érdekesség, hogy vásárlás előtt a képeket nézegetve nem találkoztam egyiken sem státuszjelző LED-del, itt viszont az összesen van (6 db-ot rendeltem).

Mást nagyon nem lehet elmondani róla, szerintem ennyi elég is. Kivetnivalót nem találtam benne, ÉRDEMES MEGVENNI!

Itt megvásárolható egy csomó autós töltő.

Meg itt is.

komment

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr585076860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása