Finger mouse teszt - avagy a csodálatos ujjegér

2013.02.09. 14:43

mrgergoke

Üdv a kedves olvasóközönségnek!

Enyhén betegeskedek, úgyhogy ma a szórakozás és ivás helyett Nektek írok, mert következő héten szerintem megint nem lesz ilyesmire időm.

Képek ITT találhatóak. Ne haragudjatok, de nem láttam, hogy az első kép ilyen mosódott lett.

Az első képen jól látjátok, tényleg nincs benne a bal billentyű. A csomag ugyanis úgy érkezett, hogy a bal billentyűt csak mellékelték. Olyan hatása volt, mintha valami kiegészítő lett volna. Pár órás gondolkodás és eszkábálás után sikerült megjavítanom, mert hiába raktam vissza, mindig kiesett a helyéről. A két kis pöcök, amiknek bepattintás után ott kellett volna tartaniuk, túl rövidre sikerültek. Bonyolult volna elmagyarázni, hogyan javítottam meg, így most nem is kísérlem meg.

Szóval isten tudja miért, de vettem egy ilyen egeret. Tudat alatt szerintem már akkor is sejtettem, hogy nincs szükségem rá, de jó poén volt és ki akartam próbálni.

Mint mondtam, enyhe hiányossággal érkezett, de viszonylag könnyen meg tudtam oldani. Azóta úgy működik, ahogyan kell neki. Gumis pánt van rajta, amin állítani is lehet (tépőzáras), tehát elmondható, hogy kielégíti az átlagos kényelemigényeket. A két billentyű közül értelemszerűen a lenti/bal oldali a bal billentyű, a kis kerék pedig a görgő. Más gombot nem is találunk rajta, nehéz is volna mást megnyomni.

Nagyjából ugyanolyan távolságból érzékel, mint egy hagyományos egér, tehát egy centiről még ugrál kicsit a kurzor, de csak összevissza. Nem mondom, hogy gépelni és irányítani felváltva élvezetes vele, mert egy kicsit zavaró a súlya (pár gramm) gépeléskor. Biztos meg lehet szokni. Én amúgy húgomat szívattam vele. A zsinórja bőven elég hosszú ahhoz, hogy a laptop bal oldalára tudjuk bedugni és jobb kézzel használjuk. Ennek kapcsán nagyon fontos megjegyezni a leendő vásárlók számára, hogy KIZÁRÓLAG JOBB KÉZZEL HASZNÁLHATÓ!

Használata nekem egy kicsit idegen volt pár percig (pár perc alatt hozzá lehet szokni) és a kattintások (leginkább a duplakatt) időnként nem jöttek össze, mert elmozdítottam közben a kezem. Biztosan hozzá lehet szokni, nem erőltettem a dolgot annyira, csak kipróbáltam. Egyébként az anyaghasználata egész kellemes (műanyag az egész, kivéve a pántot). Talán nem meglepő, de azért elmondom, hogy egyáltalán nem kell semmit sem telepíteni a használatához, csatlakoztatáskor felteszi a saját kis illesztőprogramját.

Szerintem egy kifejezetten érdekes kütyüvel álltunk szemben, mindenképpen érdemes volt kipróbálni és közelről látni egy ilyet is. Nem mondom természetesen, hogy helyettesíti a hagyományos egeret, de időnként akár hasznos is lehet a kis mérete miatt. Meg persze kifejezetten jól néz ki, hogy valaki ilyennel irányítja a gépét, elsőre szerintem nem sokan mondják meg, hogy mi az az ujjadon. Persze ez csak dizájn, meg villogás.

Nos, szerintem érdekes eszköz, de hasznosnak nem nyilvánítom. Kicsi a mérete és nem kell hozzá semmi más. Teljes értékű egérként funkcionál, de gépelni kicsit kényelmetlen vele, ez negatívum. A vezeték kielégítően hosszú, ebből szerintem senkinél nem lesz probléma. Tekintve az árát és, hogy valószínűleg kuriózumnak számít: szerintem ÉRDEMES MEGVENNI!

Itt megvásárolható.

Szólj hozzá!

Címkék: elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr985070997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása