Laser /lézer/ pointer teszt

2013.02.07. 19:01

mrgergoke

 

Ma több mindent is szeretnék bemutatni. Elsőként nézzétek meg ezt a lézert.

Kép ITT van róla.

Nos, ezt a lézert a húgomnak vettem még karácsony környékén, mert én eladtam az enyémet (az zöld színű volt) és mindig azzal szívatta a macskákat. Mindig megkérdezte, hogy nincs-e lézerem és egyszer csak volt.

Tudni kell, hogy ez a legolcsóbb lézer volt, amit kapni lehetett, azt hiszem. Piros színű fénye van, a leírás szerint 5 mW-ot produkál, de szerintem kár ennek hinni. Az én 5 mW-osom alapján (melynek látszott a fénycsóvája sötétben) ez 1-2 mW. 

Kép

20-30 méteres távon már szabad szemmel látható mértékű szórása van, magyarul ilyen távon már nem pontot világít, hanem valami formátlan alakzatot. Persze korántsem vészes ez a szórás, akit meg zavar, az úgysem ilyen lézert vesz.

A fénye szerintem bőségesen elég, ha csak ilyen szórakozásra használjuk és nem próbálunk vele a szomszéd utcába átvilágítani.

Két darab AAA elemmel lehet működtetni, garantáltan nem zabálja őket!

Mindezek alapján elmondható, hogy nagyszerű kütyü, az árát bőven megéri, tehát ÉRDEMES MEGVENNI!

Itt megvásárolható egy csomó lézer pointer.

Meg itt is.

komment

Címkék: elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr995068072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása