Tapis LED lámpa teszt

2013.02.01. 15:59

mrgergoke

Sziasztok!

Ezúttal egy nemrég érkezett tapis (nem, sajnos nem érintésérzékeny) LED lámpát szeretnék kicsit bemutatni.

Képek

Reggelente rendszeresen vakond vagyok, azaz a fénymennyiség növekedésével egyenes arányosságban nő a vakságom is. Ráadásul morcos is vagyok a fénytől. Próbáltam e-book readeres olvasólámpát megoldásként. A falvédő szőnyegre ráakasztottam és felfelé tekertem a fejét (flexis nyaka volt), hogy minél kevesebb fényt kapjak ébredéskor. Nem jött be, a plafon nagyon fényes volt. Volt egy ledes strapatelefonom, de pár perc után mindig kikapcsolt a fénye, ez sem volt jó, mert lustálkodni szeretek, de sötétben elalszok.

Na és akkor innen jött a gondolat, hogy kell valami más. Olyan lámpa kell nekem, ami kevésbé fényes (alig világít valamit), viszont bekapcsolás után folyamatosan megy kikapcsolásig. Körbenéztem e-bayen és az első olcsó kütyü rögtön megfelelőnek nézett ki. Nem kellett benne csalódnom.

Ragacsos körlap van a hátulján és egész használható fénye lenne a 3 LED-del, ha nem tettem volna az ágyam hátuljára, hogy az ellenkező irányba világítson. Ébredéskor viszont pont elérem egy ütéssel. Az a kevés fény, ami visszaszűrődik pont megfelelő nekem. 3 AAA elemmel működik (a létező legolcsóbbakat raktam bele, és bár nem használom sokat -reggelente 5 perc-, nagyon teszi a dolgát). Felhelyezése egyszerű, csak le kell szedni a ragacsos felületet takaró lapot és máris ragasztható tetszés szerinti helyre. Hogy leszedéskor mi marad alatta, azt nem tudom, remélem nem hagy nagy ragacsot maga után.

Jó kis kütyü, nekem nagyon tetszik.

Itt megvásárolható egy csomó USD LED lámpa.

Meg itt is.

Szólj hozzá!

Címkék: elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr565056969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása