Forrasztóceruza teszt

2013.01.28. 16:45

mrgergoke

A soron következő alany egy rémesen hétköznapi és egyszerű forrasztóceruza. Hagyományos öngyújtógázzal tölthető.


 

Éppen annyira kínai, mint amennyire a videón látszik (mondjuk nem sok látszik). És a használhatósága is megegyezik a ,,kínai" szó hagyományos értelmével - azaz hasznavehetetlen. 3 darabot rendeltem belőle, mind a 3 szinte percre pontosan ugyanakkor (olyan 45 perc használat után) romlott el. Mindegyik elkezdett fémreszeléket köpködni, majd teljesen eltömődött a szelepük, innen kifelé semmi nem jött. Fogtam hát egy hosszú tűt, hogy na majd én megjavítom. A végeredmény a videón látszik, túlságosan jól szedtem ki a tömődést belőle; a szelepet teljesen megsemmisítettem.

Mind a háromnak ez lett végül a sorsa, ezért nyilvánítom hasznavehetetlennek. Nem éri meg megvenni (hacsak nem lángszórót akarsz)!

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr15049445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása