USB ventilátor teszt FRISSÍTVE

2013.01.28. 16:45

mrgergoke

Sziasztok!

Ez volna az első cikkem, melyben mindössze egy darab kütyüt szeretnék nektek bemutatni, hátha kedvet kaptok ti is az internetes vásárláshoz.

A termékeket direkt úgy válogattam össze (a későbbiekben is úgy fogom), hogy kivétel nélkül pár USD-ra rúgjanak, ezért bárki nyugodtan megveheti őket, ha mégsem tetszik, nem dobott ki egy vagyont értük. Ezek a kütyük első vásárlásaim közé tartoznak, durván egy éves mind. Bevezetésként ennyit, jöjjenek a termékek!

 

USB ventilátor

Volt, hogy nyáron nagyon melegem volt a gép előtt (tetőtéri szobában vagyok) és a noti úgyszintén megizzadt a játékok közben. Hűtőpadot nem akartam venni, inkább valami kisebbet.

Őszintén szólva a hangsúly nem is annyira a gép hűtésén volt, hanem a saját arcomén. Szinte kínálták magukat az olcsó, látszólag semmirevaló USB-s ventik eBayen. Próba szerencse - gondoltam, és rögtön kettőt is vettem.
Hosszas várakozás után megjöttek, nagy izgalommal csomagoltam ki őket. A hozzájuk fűzött reményeim nagyrészt bejöttek, ugyanis nem teljesítették alul az elvárásaimat, de azért nem is ipari ventik. 2.0-ról a maguk kényelmes tempójában forognak és egy közepes légszállítási rátával küldték felém a majd' 30°C-os levegőt. Persze, nyáron ez maga volt a megváltás. Komolyan mondom, hasznát vettem.

Forgás közben fényképeztem és furcsamód, kicsit sincs elmosódva.
A legjobban az tetszett bennük, hogy teljesen szétszedhetők (meg is buheráltam őket egy kicsit) és az egyes ventik összekombinálhatók egymással - ugyanis két különböző venti érkezett. Az egyik gombnyomásra indult, a másikon nem volt kapcsoló. A lapátok anyaga is kissé különbözött, bár meg nem mondom, miből vannak. Olyasmi hatása van, mint a vékony, félgumis, műanyag lapoknak. Nagyon manuálisan lehet állítani a forgás sebességét és a légszállítás mértékét: a lapátok nincsenek rögzítve teljesen, ezért ha szétszedjük a fejet, akkor mozgatható benne a lapátrész.
Értelemszerűen el lehet ,,laposítani", ill. nagyobb felület módra is kapcsolhatjuk. Az optimális megoldás valahol félúton van.

SZERKESZTVE:

A második ventit javítanom kellett többször is érintkezési problémák miatt, később pedig eljátszotta ezt az első is, végül pedig összekombináltam őket. A napokban tönkre is ment (az első már nincs is meg), egyelőre nem derült fény a problémájára. A villanymocival lesz valami gond.

A ventiről ennyit szerettem volna megosztani. Összegzésképpen szerintem megéri megvenni!

Mivel 2/2-t javítani kellett többször is, szerintem NEM ÉRI MEG MEGVENNI!

 

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr75049401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása