Wowpen Joy kínai vertikális egér teszt - hamis király

2015.03.23. 10:00

mrgergoke

wowpen-joy-ergo-maus--schwarz.jpg

Ki hallott már olyanról, hogy vertikális egér? Csak egy? Ja, az én vagyok. Akkó elmondom, mi az. Ahogy a képen részben látszik, egy olyan egér, amit majdnem úgy fogsz meg, mint egy magasra nőtt sebváltót. Tehát nem fentről teszed rá a tenyered, mint a hagyományosra, hanem a hüvelykujjad bal oldalt marad és azzal fogod körbe a műanyagot. Mondanám, hogy mit fogsz még így, de nem korhatáros a blog, így maradjunk abban, hogy egy NAGY ZÖLD UBORKÁT, váoáoáá!

Az igazi neve Wowpen Joy. Vagyis akkor ez, ha eredeti, mert én valamivel ár alatt vettem ebay-ről. Könnyen lehet, hogy hamisított cucc, de az is, hogy eredeti, csak a doboz hiányában adták olcsóbban. Ilyenkor mindig elgondolkozok, hogy az ilyesmit lenyúlják a gyárból, azért nincs doboza? Hogyan lehet annyi doboz nélküli terméket szerezni, hogy ebay-en több száz darabos listinget készíts belőle, meg x darab legyen "raktáron". Ennek üzletszerű meglovasítás szaga van. Na, mindegy, kínaiak...

Ez egy ergonomikus egér. Arra készült, hogy kevésbé terhelje meg a sok használat által a csuklót, hosszú távon gondolom kevésbé kopik ki az ízület benne, meg a longitudinális tengelyen kisebb absztrakciós mutáció jelentkezik a direkt csuklóerózió következtében. Henkel minőség.

Most, hogy meggyőztem mindenkit arról, hogy micsoda forradalmian új (2009-es) találmány ez, rohanhat mindenki megvásárolni, mert enélkül nem teljes az élet. aki nem dőlt be, az üljön vissza krumplit pucolni.

 

Képek

 

Dobozka

Nagyon minimál csomagoldás, de teljesen rendben van, nem is kell több egy ilyen eszköznek. Kivettem, szétbontottam a madzagot, bedugtam, oszt már működött is, szokás szerint. Szomorúan tapasztaltam, hogy nem állítható a DPI-je (csak tájékozódás kérdése), fix 800-ra van beállítva, amit személy szerint elég alacsonynak találok. Én 1600 DPI mellett használom a Kinbas VP-X7-et, de úgy, hogy a rendszer beállításai közt az egérmutató sebessége maximumra van állítva. Így viszonylag apró kézmozdulatokkal tudok navigálni akár két monitor között is. A 800 ehhez képest érezhetően lassabb volt, de nem vészes.wowpen-joy-wired-vertical-mouse-ergonomic-optical-mouse-prevent-mouse-hand-built-in-rechargeable-battery-slide.jpg

 

3 napos próbaüzem

Szerencsére elkaptam a náthát, de valami kegyetlen módon, így egész nap nem tudtam mást csinálni, mint fetrengeni az ágyban, netezni, vagy Heroes III-mal játszani. 3 napig gyakorlatilag nonstop ezt használtam. Nem csak, hogy megszoktam a fogását, annyira megszerettem, hogy szó szerint kényelmetlen, és rossz volt visszatennem a kezem a Kinbasra. Egyszerűen nem állt kézre, elképzelésem sem volt néhány nap után, hogy hogyan fogtam rá erre olyan jól.

Az egyetlen, de nagyon nyomó indok, ami miatt vissza kellett váltanom a normális egérkémre az, hogy a Wowpenen olyan rosszul van elhelyezve az előre-hátra gomb, hogy képtelenség lenne vele akciójátékokat játszani. Ez az egy tényleg hatalmas hibája. Azért nehézkes őket nyomkodni, mert nincsenek a hüvelyujj görbe részébe beépítve, hanem inkább már az alsó kávához tartoznak. Így a hüvelykujjat ki kell emelni onnan és megkeresni a gombokat a megfelelő helyeken.18s3k8ts44gg6jpg.jpg

 

Konklúzió

Bár jelenleg kismillió termék vár még tesztelésre, biztos vagyok benne, hogy fogtok még hallani ilyesmiről, csak egy kicsit profibb kivitelben. Nekem nagyon tetszett, kár, hogy a plusz gombok hülyén vannak elhelyezve. Irodai használatra még így is tökéletes. Főleg, ha azt nézzük, hogy nem fizettem 2000 forintot sem érte, és a tényleg, minden bizonyossággal eredeti sem sokkal drágább nála. Csak ajánlani tudom!

Itt megvásárolható egy csomó vertikális egér.

Meg itt is.

 

Uff.

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr547228215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása