Szponzorunk van!

2014.03.21. 19:45

mrgergoke

Kedves egyházi aktivisták, BKK felsővezetők, politikusok és az összes többi valamirevaló jelenlévő!

A TomTop webáruház személyében bemutatom nektek a blog első szponzorát! Ma este rögvest a tőlük származó termékek egyikéről olvashattok, de ez így lesz jó néhány hétig biztosan, aztán, hogy utána mi lesz, hogyan lesz, az rajtatok múlik. Hátoszt mír? Hát azír, mert a linkjeikre való kattintások száma alapján állapítják meg, hogy elég sikeresek vagyunk-e. Játszik az is, hogy egy valaki többször rákattint, de nyilván nem kifejezetten ez a cél, hanem az, hogy minél több egyedi látogatója legyen a blog címéről a webáruházuknak. Ha tetszett az adott cikk, akkor látogass el a weboldalukra a kihelyezett linkeken keresztül. Cselekedjetek belátásotok szerint.

 

Nem lesz dollárbűz

Amit szeretnék előre leszögezni, az a további objektivitásom. Attól, hogy az oldalnak szponzora van, még nem azt jelenti, hogy ezentúl seggnyalásról fognak szólni a cikkek, és bűzölögni fognak a dollárszagtól. Szó sincs róla. Mint a blog egyik alapelve, szeretném továbbra is fenntartani a cikkek írásánál a teljes tárgyilagosságot pontosan olyan formában ahogy eddig. Röviden: megnyugodhattok, nem fogom ajnározni a gagyi cuccokat, akárkitől is jöjjenek azok. Ettől függetlenül persze köszönjük szépen a webáruháznak az együttműködést, és a segítséget.

 

Miért pont ők? Mit lehet tudni róluk?

A helyzet az, hogy megkeresésemre alig néhányan válaszoltak, amin alapjában véve nagyon meglepődtem. Bármit ír az ember a kínaiaknak, mindig szoktak válaszolni. A sok közül csak ők válaszoltak igennel, néhányan nemmel, egy pedig húzza az időt. Az ő munkatársukkal, - akivel végig leveleztem, és aki az ügyeimet is kezeli - viszont rendkívül jól lehet kommunikálni. Az angol nyelvtudás megfelelő, a válaszokra pár percet, vagy maximum pár órát kell várni általában, és rettentően segítőkész. Akik rendszeresen leveleznek kínai eladókkal, azok gyakran tapasztalhatják, hogy mellébeszélnek, hazudoznak, hülyeségeket irkálnak, időt húznak, stb. Na, nekem végre sikerült kifognom az ellenpéldát, ugyanis a Customer Supportjuk nekem abszolút bejött. Könnyen meg tudtunk oldani minden problémát. Nos, végső soron ez a két fő oka van az egésznek.

 

Ezentúl tehát még inkább számítok rátok. Számítok a kattintásaitokra, a látogatásotokra, és várom továbbra is a leveleket, amikre igyekszek napi rendszerességgel válaszolni. Ha tetszik a blog, érdekesnek találod a cikkeket, keress meg minket a Facebook-on, és hívd meg az ismerőseidet is, legyünk minél többen!

Mindenki készítse a glázgolyóját, 15 perc múlva érkezik a legfrissebb irományom!

Címkék: hír