K.R.Sz. - Kínai Rendelési Szabályzat

2014.01.18. 23:32

mrgergoke

A tudnivalók menüpont helyére akár azt is írhattam volna, hogy K.R.Sz., mint Kínai Rendelési Szabályzat. Ez a fantasztikusan hülyén hangzó kifejezés azért fogant meg a fejemben, mert egyre nehezebb biztonságosan rendelni Ázsiából online, ezért majdhogynem szabályai vannak, hogy hogyan kell csinálni. Nem vagyok lokálpatrióta, de úgy érzem, egy hiányzó pillért tehetek a helyére, ha megírom az eddigi tudásom, tapasztalatom kivonatát, így sok tapasztalatlan ember elkerülheti a balesetet ferde szemű barátainkkal.

Az egyes menüpontokban igyekeztem összegezni az adott témakörre vonatkozó minden gondolatomat. Sok helyen nem tudtam, nem akartam röviden fogalmazni, ennek csak annyi az előnye, hogy ha jól csináltam, akkor félreértésre nem adhat okot a szöveg. Figyelem! A menüpontok idővel bővülni fognak, amilyen ütemben tudom, írom az újabb és újabb dolgokat, amik az eszembe jutnak! Ha bármit kihagytam, bármivel kapcsolatban kérdés merülne fel, írj bátran a rendeljkinait@gmail.com címre!

Mikre érdemes figyelni tehát, ha kínaiakkal üzletelünk? A menüpontokra kattintva megtudhatod!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr55761704
süti beállítások módosítása