Gen Game S3 gamepad - Nemcsak árban erős

2018.04.27. 20:01

Jackal_

3-9-696x330.jpg

Olvasónk, VéZéTé írása

Az olvasói cikkek változtatás nélkül kerülnek publikálásra, így tartalmukért és minőségükért nem vállalunk felelősséget.

Soha nem volt még gamepadem, eddig nem éreztem szükségét az olyan eszközöknek, mint a Gen Game S3. A telefon nem játékra való, vagy mégis? Kütyümániásként pedig adta magát, hogy legyen egy ilyen is a kezemben, a mobilom helyett. Az erre a próbára elkülönített – vagyis az Asszonytól elkunyerált - összeg nem volt túl sok, de a kínai ipar gyorsan a segítségemre sietett. Lássuk csak, tapicskolás vagy gamepad? Nyomogassam a képernyőt, vagy vegyek egy olcsó kütyüt 2.700 forintért? Nem nehéz kitalálni, hogy az utóbbi mellett döntöttem, és nem is bántam meg.

Itt megvásárolható >>

 

 A GEN Game S3 kicsomagolása

A doboz nem a harsány színével fog kitűnni a kínálatból. Egyszerű kék kockaforma, rajta az eszköz képével, és a csatlakoztatható platformok jelölésével - TV, telefon, PC, tablet -. Az egyszerűség a kicsomagolás után is folytatódik, a karton tartalma a kontroller, egy micro USB kábel a töltéshez, egy minimalista leírás, és ennyi.

Egy tartókonzol a telefonhoz nem ártott volna, de ezért a pénzért ne legyünk telhetetlenek.

 

 A GEN Game S3 tesztje

A kontroller könnyű, a 420 mAh kapacitású akkumulátor nem fogja lehúzni a kezünket.  Teljesen feltöltve 5-8 órát bír a gyártói specifikáció szerint, nekem 6-7 óra jött össze. Fogása az én átlagos méretű tenyeremnek pont megfelel. Tapintásra teljesen semleges, átlagos műanyag, nem volt sem komfort, sem olcsó érzetem, de ez ennyiért teljesen vállalható kompromisszum.

1-12.jpg

 

Elég erősen kell markolni ahhoz, hogy recsegő hangokat csaljunk ki belőle, az első benyomás alapján pedig a két kar is bírni fogja, nem akar szétmállani első használat alatt a kezünkben.

6-6.jpg

A beüzemelésben segít a mellékelt tájékoztató, a különböző rendszerekhez különböző billentyűzetkombinációkkal kell feléleszteni a padet, amely nagyjából 5 másodperc után jelzi, hogy használatra kész. Teszteléshez gyorsan kerestem valami játékot a Playen, közben elintéztem a párosítást a telefonnal. Mivel a Sony képernyője beégett a tesztelés közepén, hozzám vágtak egy Huawei 9-et. Mind a két rendszer azonnal felismerte, egyáltalán nem problémáztak. Sima ügy volt, megtámasztottam hát a telefont az asztalon, és belecsaptam a lecsóba.

5-6.jpg

A karok analóg módon működnek, érzékelik, hogy mekkora a kitérés, ez kellemes meglepetés volt. A telefon játék közben is tudta, hogy melyik gomb micsoda, szabvány Androidos fizikai billentyűzetként kezelte. Így az OTG kábellel való küzdelmet teljes mértékben kiválthatjuk, ami nagy szerencse, mert az ilyen eszközök használata inkább nyűg, mint élvezet.

4-8.jpg

Miután a billentyűzet és az egér kombinációhoz hozzászokott szervezetem, felülemelkedtem azon, hogy a két kezem egy eszközön dolgozik, szépen lassan kezdtem megszokni a GEN GAME S3-at. A játékok élvezetesek voltak - leszámítva a gyakorlatlanságom miatti töméntelen szitkozódást -, az eszköz gyönyörűen simult a kezembe. Mint rájöttem nem is kell tartókonzol a telefonhoz, nem húzza a kezemet.

7-6.jpg

PC-n tesztelni sajnos nem tudtam, csak a töltés működik USB kábelen keresztül. Utánajárva kiderült, hogy kizárólag Bluetooth-on keresztül hajlandó kapcsolódni bármilyen eszközhöz, így a tesztelés ezen fázisa elmaradt. Az üzemideje kiváló, egy hétig használtam folyamatosan, és többször töltöttem a telefonomat, mint ezt a kis kütyüt. Bár volt rá példa, hogy egyik este együtt kerültek a töltőre, de azt gondolom, hogy ez még így is több mint vállalható kompromisszum.

 

Összegzés

A GEN GAME leginkább olcsóságával és egyszerű kezelhetőségével fog kitűnni a hasonszőrű konkurensek közül. Arra, amire nekem kellett, tökéletes volt: belekóstolni a gamepadek világába, és felébreszteni bennem a vágyat, hogy idővel még több ilyet kipróbáljak. És persze az sem hátrány, hogy egy-egy húzósabb akció közben nem a képernyőt nyomom hatvan tonna erővel, hanem helyette az erre kitalált célszerszámot nyüstölöm.

A kontrollerért jelenleg 2.700 forintot kérnek a Gearbesten, ezért az árért itthon szinte semmit nem kapni. Okos TV-n játszva még kényelmesebb, és ezáltal élvezetesebb lehet, hiszen nem egy telefont kell közben lesnünk, hanem egy jóval nagyobb képernyőt.
A válasz a bevezetőben feltett kérdésre: bőven megéri az érte kért 2.700 forintot, még akkor is, ha vannak ennél komolyabb darabok is a piacon. Aki nem elégszik meg a teljesen vállalható minimummal, az ezen a linken komolyabb darabokat is találhat, természetesen jóval magasabb áron. 

Itt megvásárolható >>

Szólj hozzá!

Címkék: elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr7913867758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása