Xiaomi WOWSTICK teszt - Varázspálca mérnököknek?

2018.01.11. 21:35

Jackal_

img_20171230_183101.jpgA Xiaomi WOWSTICK egy kifejezetten hasznos termék, amit arra terveztek, hogy a kisebb elektronikával foglalkozó emberek dolgát megkönnyítsék, az enyémet sikerült is. Már régóta kerestem hasonló kis teljesítményű elektromos csavarhúzót, aminek cserélhető feje van, a WOWSTICK ezeket a leírása szerint mind tudja is.

Itt megrendelhető >>

 

A WOWSTICK kibontása

A csomag egy vékony fóliával van burkolva, a dobozon az angol feliratokból rögtön tudni lehet, hogy nem egy angol nyelvet beszélő országból jött. A kartonból egy műanyag tok csúszik elő, ami mágneses zárjai miatt igen praktikus, ezen tok kinyitása után megláthatjuk a varázsceruzát, valamint a sokféle cserélhető fejet.


img_20171214_205340.jpg

 

Felépítés

A csavarhúzó felépítése kifejezetten minőségi, a LED lámpa erős, hideg fehér színű, a teste fém, a foglalatban lévő mágnes is erős, valamint a fejek külön-külön is mágnesesek. A WOWSTICK 2 db AAA-s elemmel működik, és azt vegyétek figyelembe, hogy az akkumulátorok általában kisebb feszültséggel rendelkeznek, ami gyengébb nyomatékot és alacsonyabb sebességet eredményez.

nevtelen-e1515350590203.jpg

 

A WOWSTICK használata

A teszt során több mindent is szereltem vele, és azt kell mondjam, nagyon elégedett vagyok a teljesítményével. A telefonokat, tableteket, laptopokat, kisebb játékokat egyszerűen szét tudtam szedni, és összerakásnál sem kellett vigyázni rá, hogy beszakítja a menetet a túl nagy erő miatt. Azt ne feledjük el, hogy ezt elsősorban az előbb említett kis méretű elektronikában található csavarokhoz tervezték, és nem fogja minden esetben helyettesíteni a kézi csavarhúzókat.

img_20171214_205211.jpg

 

Összesítés

Én nagyon elégedett vagyok vele, azt kaptam, amit vártam, és megkönnyítette a kis csavarokkal való szenvedést. Nagyobb csavarokhoz ugyan nem alkalmas, ez alatt azt értem, hogy a kontrolleremet már nem tudtam vele szétszedni, csak egy kis rásegítéssel, de nem is erre lett tervezve. A LED lámpa, valamint a fejek mágnesessége kifejezetten pozitív meglepetés volt, a kiváló anyaghasználattal együtt. Az ára 7800 Ft körül szokott lenni, de találhattok rá kupont is néha, én is úgy vettem mindössze 4000 forintért.

Itt megrendelhető >>

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr7713558105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása