Kínai oldaltáska és hátitáska teszt - Érdemes táskákat rendelni Kínából?

2016.11.06. 08:00

mrgergoke

img_2874.JPG 1466634581147222395.jpg

Itt volt már az ideje, hogy lecseréljem a régi oldaltáskámat, mivel kissé elnyűttem, és szerettem volna valami mutatósabbat is. Ha pedig rendelek táskát, akkor rögtön kettőt is. Valami rám ragadt a múltkori, női táskás cikkből szerintem. Ez mondjuk para. Szóval rendeltem egy kisebb méretű oldaltáskát olyan esetekre, amikor csak pénztárcát, kulcsot, telefontöltőt, és hasonló apróságokat akarok magamnál tartani, ezért nem éri meg hátitáskát felvenni, meg akkor már egy normálisabb hátitáskát is, hogy ha arra lenne szükségem. Látjátok, milyen frankón megmagyarázom, hogy miért van erre szükségem? Tanulok a nőktől...

 

Műbőr oldaltáska

A képek alapján tök korrektnek tűnt, meg egy 5 csillagos értékelést kapott is valaki mástól, úgyhogy jó választásnak tűnt. A méreteit néztem, hogy a szabványos A/4-hez képest mekkora, így volt viszonyítási alapom. Jó sok papírral kitömve érkezett meg. Hát, meg kell mondjam, nagyon jól néz ki élőben is. Még csak egyszer vittem el magammal, de nagyon megkedveltem. Az anyaga lehet, hogy műbőr, de annyira jó minőségű, hogy ettől legalább egy kategóriával rosszabbra számítottam. Nincsenek félrevarrások, kilógó cérnaszálak, keresztben átvarrt zsebek, bevarratlan zsebek, apró lyukak, hibák, semmi. A zipzár jó minőségű, bár kissé zavaró, hogy menőségből túllóg a táskán, de inkább ez, mint egy rossz minőségű, akadós, törékeny darab. Egy teljesen perfekt, és nagyon strapabíró termékkel van dolgom.

Nagyon jó az elején a kockás dizájn is, de a belseje is jól ki van találva. Van két hely tollaknak, pár kis rekesz öngyújtó, kártyák, és hasonló méretű tárgyak tárolására, meg egy egészen nagy üres hely pakolni. Beletömtem a hatalmas sálamat, meg a pénztárcámat, és még mindig simán tudtam volna bele pakolni. Kívül, de a belső felén van egy patentos rekesz, ahová kisebb papírok, iratok, lapos tárgyak mehetnek. A kinyitáshoz fel kell hajtani a fülét, amit egy gyengébb mágneses "zárral" láttak el, ez mondjuk lehetne erősebb is. Bár valószínűleg nem téli használatra találták ki, egy hatalmas bőrkabát mellé, mégis meg kell jegyeznem, hogy a vállpánt keresztben átvetve, alaposan, rétegesen felöltözve a leghosszabban kiengedve éppen kényelmes magasságban tartja a táskát. Nyáron nagyon király lesz, de vastag ruházathoz egy kicsit rövid a pánt (állítható természetesen). 7100 forint volt, csak ajánlani tudom!

Itt megvásárolható >>

 

Hátitáska

Nagyon jól sikerült választanom, mert itt is bénább termékre számítottam. A fenti képen a férfi egy nagyon patent módon kitömött példányt visel, amitől úgy tűnik, mintha a táska kisebb és gyerekesebb lenne a valósnál. Szó sincs ilyesmiről, nagyon baró a termék. Nagyrészt vászonból készült, és csakúgy, mint az előbbi versenyzőnél, hibáknak nyomát sem látom. A zipzárok itt is teljesen korrektek, csak az zavaró a nagyobbnál, hogy az anyag ráhajlik. Mivel nem egy vékony, szakadós, semmi vászonból készült, ezért nem is hajtogatható olyan könnyen, így kizipzározáskor képes olyan irányba hajtani a zipzárt, hogy az megakadjon, amíg meg nem igazítod. Tapasztalatom szerint a legegyszerűbb az, ha az anyagot felhajtva hagyod közlekedés közben, mivel így nehezebb kizipzározni, és ha netán valami kedves ember megnézné a motyódat, neki is nehezebb dolga van. Amikor leülsz, és ki-be pakolászol, akkor meg célszerű felhajtani a zipzár körül végig az anyagot, és máris könnyedén megy a nyitás-zárás.

Az anyaghasználat tehát nem hagy kívánnivalót maga után, ahogyan a mérete sem. A nagyobbik rekesz teljesen üres, eltekintve egy elválasztó "faltól", ami mögé minden bizonnyal notebook-ot, táblagépet kellene tenni. Abból következtettem, hogy ez egy lapos rekesz, ami vékonyan ki is van párnázva mindkét oldalon. Elöl van még két másik rekesz, amiből a felső nem túl nagy, nem is igazán tudom, hogy oda mit lenne érdemes berakni, mert könnyen kilopható. Az alsó viszont egészen nagy, de igazából onnan is könnyen lenyúlhatják a cuccokat, ha nem figyelsz. Mindegy, legalább van, más talán hasznát veszi.

A nagy rekeszbe meglepően sok mindent lehet pakolni. Azt hittem, hogy 6 szatyorral fogok közlekedni, de hatalmasat tévedtem a boltban állva. Belepakoltam egy táblagépet, másfél kiló csirkemellet, egy nagy zacskó salátakeveréket, két nagy dobozos, literes tejet, és még mindig egy csomó hely volt benne. Mindenféle erőlködés nélkül tudtam becsukni. Utána jött a gondolat, hogy ez kényelmetlen lesz. Hát nem, az előbb mondtam ugye, hogy ki van párnázva a táblagép rekesz mindkét oldalról, ami táblagép nélkül dupla szivacsot jelent. Egyértelműen best buy termék, imádom. 8000 forintért kiváló szolgálatot fog teljesíteni nálam.

Itt megvásárolható >>

 

Konklúzsön

Szerencsére azt tudom mondani, hogy 100%-ban elégedett vagyok a táskák minőségével, így pedig bátran ajánlhatom nektek a többi táskát is. Böngésszétek át őket, ha ezek nem voltak olyan szimpatikusak!

Férfi táskák >>

16 komment

Címkék: ruházat és táskák

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr1311843281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nouby 2016.11.06. 23:05:37

Én a múltkori Tomtopról rendeltem egy Lyxda-t szerintem teljesen jó, hátizsák és egyvállra vehető szíjjas.

micsoda? 2016.11.07. 13:51:14

Az oldaltáska lehet, hogy praktikus, de a szinét tekintve sem szép. A hátitáskát elfogadnám.

Bluurmiscoo 2016.11.07. 13:59:31

Az a poén, hogy ezek ennyiért abszolúlt nem olcsók. Én a Zaraban hasonló táskát vettem 8000 Ft-ért és abban benne volt a 27% ÁFA.
Egy Osprey Daylite Plus hátizsák meg van 14.000 Ft-ból és egy napon nem említhető ezzel! :) Mind minőségben, mint kialakításban, abban van rendesen innováció!

2016.11.07. 14:28:19

Ilyen stílusú táskákat, szütyőket sose hordanék. Nem az a baj, hogy kínai, hanem hogy szarul néznek ki és nem praktikusak számomra.
Vászon anyagból se vennék táskát az fix.

Peti nevet · http://petinevet.blog.hu 2016.11.07. 14:30:18

Támogassuk a transzkontinentális kereskedelmet a helyi termelés helyett. Jeeee!

Billy Pilgrim 2016.11.07. 14:57:54

@Peti nevet: Ja, én is csak őstermelői igazolvánnyal rendelkező marinéniktől veszek futártáskát!

Magyar, légy hazafi és egyél szart, mert az is magyar!

fda 2016.11.07. 15:22:20

nyolcezer annyira olcsó, hogy Kínánál közelebb nem lehet olcsóbbat találni? Ez valahogy nagyon kilóg a sorból.

Az a műbőr táska elég gagyin néz ki.

báró Csekonics 2016.11.07. 15:24:44

@Peti nevet: így van! Magyar seggbe magyar lóf@szt! :-D

Mr. Neutron 2016.11.07. 17:05:20

8000 Ft. egy közepesen praktikus kínai hátizsákért? Nem éri meg. Momentán nekem is kínai hátizsákom van, roppant praktikus és erős, vsz. jól is néz ki, legalábbis jobban, mint a posztban bemutatott példány. 4000 forintért vettem a Lehel téri csarnok galériáján az egyik kínai árustól.

SD9 2016.11.07. 17:30:12

Kínai cuccokért 7-8000 Ft-ot?
Meg vagy te veszve?
Nem az összeget sajnálom, hanem azt, hogy ilyen ócska kínai cuccokra dobom ki.

midnight coder 2016.11.08. 07:22:29

Ezt tényleg hülyeség Kínából rendelni. Mondjuk okostelefont, laptopot vagy ilyesmit már rég nem tudunk itt Európában gyártani, de táskát, hátizsákot még igen.

mpl 2016.11.08. 08:25:38

Az is hülye, aki ilyeneket rendel messziföldről, mikor itthon jobbakat kapni, ennyiért. Akár kínait is.

Amúgy javasolnám valamely írásellenőrző program használatát, mert botrányos az írás.
Zavaros, szóismétlésekkel teli, rengeteg vesszőhibával és stílus nélkül.
Amúgy az olyan szavak, mint például: baró, már a hetvenes években is a ciki kategóriába tartoztak.

igazi hős 2016.11.08. 09:09:24

Remélhetőleg örülni fogsz a táskáidnak, de hogy nem best buy, az tuti. Kivéve, ha divatcikknek tekinted és 2-3 évente cseréled a cuccaidat.
A Samsonite hátizákom kétszer ennyibe került, de sokkal praktikusabb és minimum kétszer annyi ideig kitart, mint amit vettél. (Ez előző Samsonite-om van vagy 15 éves és még mindig használható, csak túl kicsi a 15-ös laptophoz, ezért "kellett" egy új modell. Szóval nem vak márkaimádatról van szó, vagy "mert magyar", hanem megdolgoztak a minősítésért.)

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2016.11.08. 09:36:49

egy tizesért meg vehetsz adidast, garanciával....

Shirkan 2016.11.09. 11:39:00

Még sehol nem kaptam olyan táskát, amelyikre azt mondtam volna, hogy tökéletes....
De pl. a linkelt oldal tökéletes. Sehol sem láttam olyan részletességű termék bemutatást, mint az ajánlott oldalon.

2016.11.10. 23:12:30

@Billy Pilgrim: a környezetszennyezést meg logisztikai overheadet is soros találta ki drogfelhős mámorában, minél távolabbról rendelünk annál jobb mindenkinek!!444
süti beállítások módosítása