B-Storm M580 gamer egér teszt - Felemás katona

2016.10.11. 08:00

mrgergoke

c2704b-1-9024-h26s_1.jpg

Már elég régóta a Sades Cataclysm névre keresztelt egerét használtam, és úgy voltam vele, hogy ki kellene próbálni valami újabb olcsóságot. A Sades-szel mindig az volt a bajom, hogy ahogy én fogom, úgy az előre gombot nem érem el, nyúlnom kell érte mindig. Most kipróbáltam egy márka- és típusjelzéssel ellátott, optikai darabot, hátha ez jobb lesz. Mindössze 2600 forintot szántam a projektre.

 

Bontogatás

Egészen meglepő, hogy milyen szép, és igényes csomagolásban érkezett. A Sades és a Kinbas is használta korábban ezt az elrendezést. Itt is tépőzárral lehetett felnyitni egy előlapot, ami alá csak bekukucskálni lehetett, és a terméket megtekinteni, amúgy semmi érdemleges nem volt ott.

c2704b-1-9024-ox38.jpg

Leszedtem róla a zárómatricát, kihúztam a műanyag tálcát, és kézben vettem az egeret. Az anyaghasználatot illetően kisebb csalódás ért, ugyanis a Sades termékével ellentétben ez fényesebb, lefújt műanyagot használ, ami kapásból ad neki egy olcsókínaji érzetet, és amikor lekopik, akkor is jó rondán fog. A tömege ezzel szemben nagyon is megvan, tökéletesen el lett találva. Nem túl könnyű, de nem is túl nehéz.

c2704b-1-9024-isfe_1.jpg

Az alján megvannak a szokásos feliratok, körben pedig dizájnos kihagyások. A festéstől és kissé gagyi kinézetétől eltekintve tök jól néz ki. Sajnos bedugva rögtön elkezd mindenféle színben pulzálva világítani, ami alapból jól nézne ki, ha nem menne ez is kötelezően végig minden árnyalaton. Szerencsére egy előre gomb + DPI nyomva tartásával kikapcsolható. Bár máshol is így lenne...

 

Tesztüzem

Kinézetre tehát megvan, kis erőlködés és szájhúzás után rámondok egy elmegyet, elvégre úgyis a használati élmény a döntő. Jelentős különbség, hogy itt pontosan ott van a hüvelykujjam, ahol a két plusz gomb is van, ami nagyon kényelmessé teszi a használatot számomra, mert rengeteget nyomkodom őket. Abban is nagy különbség van, hogy itt a görgőre bordás gumit raktak, ami segíti a görgetés biztosságát, tutira nem csúszik el rajta az ujjad. Mondjuk nekem eddig sem volt ilyen gondom.

c2704b-1-9024-7rpy.jpg

Ha ráhelyezem az ujjam a gombokra, nincs holtjátékuk, nagyon kellemes és határozott a nyomáspontjuk, és még csak nagy erő sem kell hozzá, de a jobb gombot valahogy mégsem nyomom le annyiszor véletlenül. Ez a mániám, hogy ha belemerülök az olvasásba, akkor nagyon sokszor véletlenül nyomom le a jobb gombot, mert ellustul a jobb középső ujjam és ránehezedik. Eddig itt ilyesmit nem tapasztaltam.

A fogása azért tetszik nekem, mert számottevően nagyobb a Sades-énél, és erre szükségem volt. Nekem úgy tűnik, hogy a nagyobb ívű egerek jönnek be jobban, mert erre rendesen rá tudtam fektetni a tenyerem. Az eddigieknél ilyet nem nagyon tudtam. Egyébként állítható a DPI is az alábbi kép szerint:

c2704b-1-9024-3yxl.jpg

 

Konklúzsön

Annak ellenére, hogy a Sades egere sokkal jobban néz ki, és a tapintása is kellemesebb a gumírozott műanyag miatt, szerintem mégis inkább ezt az olcsóságot fogom használni, mert hosszútávon biztosan egészségesebb a kéznek, ha teljesen felfekszik az egér ívére, és nem marad hézag köztük. A világítása is kikapcsolható, és mivel este sincs rá szükség, hogy világítson, még jobb is így. 2600 forintért nem rossz vétel.

Innen vettem >>

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr711668520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pink Pancser 2016.11.07. 13:42:52

Én egy JWFY nevű kínai patkányt vettem. Nagy, kényelmes, az érzékenysége is rendben van. Igaz, az elején karcolta az egérpadot, de pár percig újságon mozgatva rendbe hozta. Negatívumként a sok erős ledet tudom csak említeni. Ja és ha valaki venne ilyet akkor az 5500dpi-st keresse, mert ennek már jobb a kábele mint a régebbieknek.

Pink Pancser 2016.11.07. 13:43:26

A lényeg kimaradt... 1300HUF szállítással.
süti beállítások módosítása