Varázs szivacs, bor hőmérő és golyómágnes játék teszt - Gearbest kütyübazár vol. 2.

2016.10.07. 08:00

mrgergoke

img_2375_small.JPG

Ahogyan az első felvonás elején ígértem, most itt a második. További érdekességeket rendeltem, mégpedig néhány varázsszivacsot, egy elem nélkül működő, üvegre csatolható bor-pezsgő-miegyéb hőmérőt, és egy kockányi golyómágnest, ami ugye a NeoCube játék másolata. Csak az baromi drága, ez meg nem. Vegyes szaámi következik!

A varázsszivacs azért volt érdekes, mert már évekkel ezelőtt is rengeteg embertől hallottam, hogy milyen király, és minden retket levisz csak úgy magában. Nem kell tisztítószer sem hozzá, elég csak bevizezni, kicsavarni, és máris tisztít. A boros hőmérő azért volt érdekes, mert egy pánt az egész, mégis "kijelzője" van, és elem sem kell bele, úgy mutatja a palack hőmérsékletét. A golyómágneses dolog meg azért volt érdekes, mert itthon nagyon drága az ilyesmi, és kíváncsi voltam, hogy Kínából mennyiért lehet beszerezni ilyesmit, és milyen minőségben. Essünk neki!

 

Varázs szivacs

Semmi csomagolást nem kapott, csak be volt hajigálva 5 darab egy zárható zacsiba, és kész. Puha, fehér szivacsok, simán rámondanám, hogy fürdőszivacsok. A használata rémesen egyszerű: annyit írtak csak hozzá, hogy vizezzem be, csavarjam ki, aztán dörgöljem meg vele a retkes felületet. Csap alá tartottam, kicsavartam, és a létező legnagyobb szkepticizmussal álltam neki, tisztítószert már legalább 2 hete nem látott gáztűzhelyünknek. Nem kell semmi jót feltételezni az állapotáról, tényleg retkes volt. Olajfoltok, és kifröcsögött zsír, meg hasonlók tarkították. Kajamaradék, meg ilyesmi nem volt, tehát nem darabos szemét volt rajta, hanem odaszáradt-odaégett olaj és zsír. Undorító munka letakarítani. Ragad, a hidegzsíroldó büdös, kesztyű kell hozzá, mert mar, mint a hülye, dörgölni kell, csak a baj van vele.

Szóval nekiestem a kis darab szivaccsal és majdnem kiestek a szemeim. Mindent (értsd: MINDENT) levitt egyből. Olyan, mintha valami kőkemény zsíroldó lett volna rajta, vagy nem tudom. Volt pár folt, ami igényelt egy kis dörgölést, de a felület 90%-án csak áttoltam párszor (enyhe dörgöléssel) és az utolsó kis piszokig mindent levitt. Pár perc alatt az egésszel végeztem, letöröltem száraz ronggyal a vizet róla, és olyan volt, mintha alaposan lezsíroldóztam volna. Egészen elképesztő, amit ez tud, az egyik legjobb üzletem volt. A képeken már csak azok a foltok látszanak, ahonnan nem töröltem le rendesen a vizet utána.

5 darab 430 forint >>

100 darab 2750 forint >>

 

Bor hőmérő

A kartondobozkában kicsit elgörbült szerintem, mert nem illeszkedik az üvegekre, de szerencsére hajlítható, nem lesz baja tőle. Kis javítás után már rámegy az átlagos borosüvegekre is, rövides üvegekre, meg nagyjából mindenre, amire kell. Bár a feliratok rajta csak azt írják, hogy melyik fajta bort milyen hőmérsékletre kell hűteni. Az ilyesmivel mindig szkeptikus vagyok. Aki ennyire komolyan veszi a borozást, hogy fokra pontosan hűti be, az vajon tényleg Kínából fog rendelni egy ilyet? Nem inkább külön borhűtője van, amit digitálisan, fokra pontosan tud állítani akár üvegenként? Na mindegy.

Tényleg fém az egész, kellemes minőségű, de valószínűleg nem életfogytig tartó. Ha nem érintkezik rendesen mindenhol a háta az üveggel, akkor is mutatja a hőmérsékletet, mert van annyi hővezetése, de gondolom nem véletlenül van a két szélén az a kitüremkedő rész. Amikor ráraktam az üvegekre és nem illeszkedett, adta magát, hogy ott két ujjal húzzam meg. Finoman meghúztam őket ujjal, és egyből illeszkedett mindenhol az üvegre. Ilyenkor kivilágosodik a hőmérséklettel arányos színnel az a szám, ahány °C-os az üveg. Nagyon praktikus kis cucc. Ha nincs folyamatosan az üvegen a mérőeszköz, akkor is megmondja 5 másodperc alatt, hogy hány fokos a tartalom. 700 forintért simán belefér.

Innen van >>

 

Golyómágnes

Itthon ebből az eredeti, ami szintén 216 darabos, és 5 mm átmérőjű golyókat tartalmaz, akciósan kerül 4980 forintba. Ez teljes áron is csak 2870 forint, és mivel van eredetim is, össze tudtam hasonlítani, hogy milyen élmény a játék egyikkel és másikkal.

Nem érdemes megvenni az eredetit, full ugyanazt kapod Kínából is. Baromi erősek ezek is, építeni ugyanúgy lehet belőlük, és az eredeti ár 60%-áért megkapod őket. Választék meg ugyanúgy van, és ha találsz kupon kódot amivel olcsóbban meg tudod venni őket, hát akkor még olcsóbb.

Innen van >>

 

2 komment

Címkék: egyéb otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr511745165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xhege 2016.10.08. 20:35:03

A szivacs egyszerhasználatos cucc?

windoki 2016.10.11. 14:33:17

Jó ez a szivacs. Nekem is van otthon egy tucat. Annyit írtak róla, hogy megtörni nem szabad.

Ami még ilyen jó takarítós cucc az a sok apró szálból álló radír amivel az edény aljáról -kis munkával- igen szépen le lehet szedni az odaégett zsírt és olajat.
süti beállítások módosítása