Blitzwolf BW-WB1 vízálló telefontok teszt - Apró okosságok a kínálatban

2016.08.12. 08:00

mrgergoke

1466126280_2.jpg

A Blitzwolf időnként apróságokat is gyárt, nem mindig csak töltőket, meg BT hangszórókat, meg hasonló geek kiegészítőket. Most például a vízálló telefontokjaikat volt lehetőségem kipróbálni. Úgyis nyár van, ilyenkor sok embernek szüksége lehet ilyesmire.

Az IPX8 minősítésű termék a funkcióját tekintve meglepően olcsó, nem egészen 1500 forintos áráért nyújt teljes víz, port, és karcolások, enyhébb fizikai sérülések elleni védelmet az okostelefonoknak. Nem azt mondom, hogy 1500 forint kevés egy ilyen gumi-műanyag izének, hanem azt, hogy a telefonunk vízbiztosításáért mondjuk a nyaralás alatt (evezés, rafting, tenger, csónakázás, búvárkodás, stb.) nem egy nagy összeg.

1466126291_2.jpg

A gyártó leírás szerint 30 méteres mélységig terjed a szabvány, ami bőven elég az átlag felhasználónak. Aki ettől mélyebbre megy, tutira nem visz magával okostelefont. Ami hatalmas előnye a terméknek, az az, hogy a telefon továbbra is kezelhető marad, az érintőképernyőt lehet taperálni a gumis védőrétegen keresztül is.

1466126298_2.gif

Ezzel nyilván lehetővé teszi a víz alatti fotózást is, ami nem utolsó dolog, és sokaknak eddig nem volt elérhető emberi áron. Mivel a zacsesz 5.5 - 6 collig mindenféle telefont befogad, ezért nem kell, hogy méregdrága okostelefonod legyen, amihez gyártanak méregdrága vízálló tokot, nyugodtan belesúvaszthatod a már 5000 forintot sem érő, jó, öreg készüléked, ami eddig is kiszolgált. Meg gondolhatsz közben arra is, hogy csak a tok megnöveli a telefonod értékét 30%-kal. Az tök sok.

1466126335_2.gif

A dobozok kissé megsínylették a hosszú utazást, de nyilván a termékeknek semmi baja. A vízállóvá tétel elve egyszerű: egy műanyag élet szorít a zacskó szája alá a két kis csat, így nem engedi befolyni a vizet. További előnye, hogy nem jön szét teljesen, azaz a zacskó két oldala fixen rögzítve van a műanyaghoz, így az sem fordulhat elő, hogy a zacskó egyik fele lejjebb vagy oldalra csúszik és nem kap tökéletes zárást a záróél által. Jogos mondjuk, bolondbiztossá, és gyorsan, minimális körülményességgel használhatóvá kell tenni az eszközt. Ez azt hiszem, sikerült, ugyanis és rendkívül gyorsan beletoltam a 4 különböző színű zacskóba 4 papírzsepit. Ezután beleraktam őket egy vödörbe, vizet engedtem bele, és mivel lebegtek a víz felszínén a zacsik, egy korsóval lefogtam őket. A doboz szerint minden új terméket használat előtt fél órán át kell így tesztelni, hogy biztosan vízálló-e, és ha száraz marad a zsepi, akkor király minden.

1466126279_2.jpg

Ez nálam is megtörtént, csak jóval tovább hagytam lent őket, hogy biztosra menjek. Méretükből adódóan amúgy tényleg az összes nálam lévő okostelefon belement. A vízből kihalászva szerencsére egyikben sem volt víz, 4-ből 4 helytállt a teszten. Ezután nyugodtan bele merném rakni az okostelefonomat is.

 

Konklúzsön

Az anyaga elég korrekt, valóban vízálló (elméletileg 30 méterig), és 5.5 - 6 collig simán belemegy bármilyen telefon. Mindezt a védelmet 1500 forintért kínálják, úgyhogy annak mindenképpen ajánlott, aki hajlamos kiejteni a kezéből a telefont (akasztót is lehet rá tenni, jár mindhez), vagy olyan környezetben szeretne fotózni, ahol nagy eséllyel víz érné a készüléket. Lehet belőle is fotózni, mivel tapizható a kijelző a zacskóban, illetve akár ki is vehető belőle.

Itt megvásárolható >>

Uff.

komment

Címkék: egyéb kiegészítők

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr179910178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jóska Pista 2016.08.13. 01:31:25

Ilyen tokban nem a zárnál ázik be a mobil, hanem akkor mikor megsérül maga a tok. Nekem lett rajta egy kis lyukadás, ahol szépen befolyt a víz.
Ennek ellenére újra ilyet vettem, Note 4 re nincs már.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.08.13. 12:34:21

Nekem is van ilyen, csak nincs rajta Blitzwolf felirat, így kb. fele ennyibe került.
Azért is jó, mert ha beleteszed a telót, marad benne levegő, így el sem tud süllyedni a vízben, fent marad.
Mindazonáltal a telefon nem vízbe való. Nem.

pamut 2016.08.13. 16:10:16

pár éve egy erdőben egy kiránduláson a nokia butatelefonomat belejtettem egy patakba véletlenül, észre sem vettem, vagy 20 percig ázott ott a patak közepén mire rájöttem hogy ott van és kihalásztam. alig akartam elhinni de kutya baja nem lett :) pedig már lemondtam róla...

kaskala 2016.08.13. 16:30:57

@pamut: Volt a patakban víz?

pamut 2016.08.13. 16:32:21

@kaskala: bizony volt, méghozzá jó sok :)

Szabványok 2016.08.14. 11:07:48

@Jóska Pista: Nekem még a Kindle-re is van ilyen. Nem ázik el, ha a gumimatracról belefordulok a vízbe.
süti beállítások módosítása