Andoer 4K akciókamera 13.000 forintért - ez már ajánlat

2016.05.21. 15:45

mrgergoke

d3144s-1-b400-8sr6.jpg

Láttatok már 4K akciókamerát 13.400 forintért? Jelen árfolyam mellett számolva ilyen ár jön ki az Andoer leakciózott termékére. A legfurább az, hogy nem írják, hogy a 25fps 4K videofelvétel interpolációval jönne ki, márpedig ilyen esetekben - kis sarkítással - az szokott lenni, hogy adott egy VGA felbontású kamera, amit szarrá interpolálnak szoftverekkel és 8K felbontással reklámozzák a végére. Az mindegy, hogy a 7 csilliárd pixelből van vagy 50, ami valós és hasznos, a lényeg a marketing. Itt viszont szó sincs interpolációról.

A specifikáció szerint a termék 25 fps képkockasebességet tud 4K mellett, ami nézhető lassított felvételekhez természetesen nem elég, de szerintem aki tizenezer forintért vásárol akciókamerát, az nem a 4K lassított felvétel szintet célozza meg. 2K mellett 30 fps megy, ez alatt pedig 60 fps-re képes.

d3144s-1-b400-dmph.jpg

H.264 tömörítéssel rögzít, és a gyári, kivehető akksi 90 percnyi 4K felvételt ígér. Ez nem hangzik túl soknak, szóval érdemes lehet valami pótmegoldás után nézni. Fényképeket 12MPx-ig tud készíteni, ami bőven elég lehet egy-egy élmény megörökítésére, főleg, hogy 30 méterig bírja a vizet is a ketyere, így ugyanezt víz alatt is tudja produkálni.

d3144s-1-b400-yzj6.jpg

A rögzítéshez microSD kártyát vesz be 32GB-ig. Vezeték nélkül vezérelhető Androidos, vagy iOS eszközökről wifin keresztül, a 170°-os lencse által látottakat és a beállításokat pedig egy 2"-es LCD kijelzőn jeleníti meg menet közben.

Az eszköz itt megvásárolható. Az alábbi videóban pedig röviden bemutatják a ketyerét:

Ne legyé' sóher tesókám, adjá' má' egy lájkot, na!

Uff.

komment

Címkék: élet kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr278735864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jackal_ 2016.05.21. 15:54:53

Teszteltem én is néhány ilyen és ehhez hasonló kamerát a blogomon, SJCAM 5000X ELITE-et pl. de mondhatnánk a Gitup Git2-t vagy az EKEN H8-at is. Én elsőre mindig a szenzort és a chipet nézem meg, abból általában kiderül, hogy mit tud a kamera a valágban.

Szinte mindenki a Sony IMX078CQK optikát és a Novatek 96660 chipet használ (SJCAM SJ5000X, Gitup Git2, Hawkeye Firefly 6S), mert ez az olcsó. A poén az, hogy a szenzor tudná a true 4K 30 FPS-t is, de sajna a chip nem és pont ettől olcsó a dolog.

Matyi1 2016.05.22. 18:23:37

Aliexpressen, akció nélkül olcsóbbra jön ki.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.05.22. 18:24:06

@Jackal_:

A felbontás és az FPS csak egy - ha nem is lényegtelen - dolog. Nem kevésbé lényeges pl. a szenzor dinamikaátfogása, az olcsó szenzorok ált. ezen buknak el.

kávéőrült 2016.05.22. 20:59:04

dehát a videón látszik, hogy mennyire gagyi a képe...

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2016.05.22. 21:01:28

Amikor még az olyan egyértelmű dolgokban is, mint a látószög masszívan hazudnak, nehéz elhinni hogy ennek a paraméterei valósak. Ezt a gyakorlatot akkor is folytatják, ha az ember ír nekik vagy, a felhasználói értékelésbe beleírja hogy kamu adatok vannak az adatlapon.
Persze hogy nem írják hogy interpoláció, nem rontják a saját üzletüket, ennyiért minden balek rohan megvenni.
A youtube-on a felhasználói tesztek majd megmutatják mi is a valóság.

Burgermeister 2016.05.22. 21:18:24

szar gagyi...haggggyjuk mááár...

Bugajozsinemszepgyerek 2016.05.23. 10:04:50

Ebayen hasonló terméket vettem. A videó minősége kb a 2000-es évek webkameráinak a minőségével vetekedett. Max 5 mpixeles képeket lehetett készíteni, a hirdetett 12 mpixellel szemben, ezek minősége is kritikán aluli. Írtam az eladónak, hogy a termék nem felel meg a leírásban lévőknek, először kérte, hogy küldjem vissza, küld helyette hibátlant, mert biztos gyári hibás a kütyü. Én beleegyeztem, bár a Kínába küldés nem lett volna olcsó. Ezen gondolom meglepődött, egyszer csak paypalra megjött a visszautalás. Azóta a gyerek játszik vele.

terrormaci 2016.05.23. 12:01:58

még a gyártó oldalán is csak azt írják, hogy "16 Mega Pixels CMOS Sensor", ilyenkor én automatikusan nyomok az X-re.

LassúGabi 2016.05.23. 15:10:41

Nekem a múlt héten jött meg.
Ennyi volt, plusz még egy csomó kiegészítő is van hozzá.
Csináltam vele rövid videót, meg fotókat.
Ennyi pénzért kurva jó.
Nem érdekel, hogy tud e 16 mp-t meg 4K-t a valóságban.
Éles képeket csinált, ez a lényeg.

Beer Monster 2016.05.23. 18:27:50

@LassúGabi: "Nem érdekel, hogy tud e"

Most ezzel jobban lehúztad, mint a cikk. Pedig hátha mégse hamisítvány szegény kamera... :)

LassúGabi 2016.05.23. 20:50:04

@Beer Monster: Én is elég rutinból rendelek mindenfélét eBay, Tinydeal, Aliexpess oldalakról.
Tudom mit várhatok a pénzért, nem várok csodát.
Egy GoPro-ért nem adnék 40-120 e Ft-ot.
Abszolút kocadolgokra kell.
Nyaralás, tenger, meg ha kimegyek legközelebb a Ringre, pályanapra.
Tokkal vonóval, vízálló selfiebot, egy külső tripla tapadókorongos rögzítő, egy belső szélvédő tartó, egy kis táska, meg egy plusz hosszabító rúd kijött 22.000 ft-ból.
Nekem ennyit ért meg, nekem ennyit ez megér! :D
Nem megyek bele a technikai részletekbe, ha szép képeket, felvételeket csinál, tök mindegy, hogy azt hogy éri el.
Átlag, mezei felhasználóként ez számomra édesmindegy! :D
Há nem? Há de!

xclusiv 2016.05.23. 23:30:04

@LassúGabi: azért azt nem árt tudni, hogy az "X méterig vízálló" kifejezés még a neves óra és telefongyártóknál is azt jelenti, hogy a szigetelése kibírja X méter magas statikus vízoszlop nyomását. Elvileg.
A 30 méter már nem kevés, de a pár méterig vízálló cuccokkal előfordulnak meglepetések...

Ezt nem csak neked írom, szerintem a bloggernek se ártana erre felhívni a figyelmet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.05.24. 01:15:05

@xclusiv:

Azt is tegyük hozzá, hogy a méter helyett jobb esetben is inkább csak láb értendő. Ez is csak rövidebb időre.

LassúGabi 2016.05.24. 06:05:55

@xclusiv: Pontosan.
A 30 méterig vízálló kb azt jelenti, hogy nyugodtan úszhatsz vele.
:-)
A legnagyobb mélység ahol voltam az sem haladta meg a tíz métert, oda meg már nem viszek órát, meg egyéb kütyüt.
/Na jó mobilt, hátha jön valami halaszthatatlan és bazisürgős hívás! :-)/

LassúGabi 2016.05.24. 09:03:40

@Matyi1: Az Aliexpressről leszoktam.
Rohadt hosszú idő, amíg egyáltalán postára adják.
Alaphangon másfél hónap amíg megjön a cucc.
eBay-on volt olyan, hogy kifizettem , két óra múlva jött az értesítés, hogy postán a csomag.
Másfél hét múlva itt volt.
Na, ez az Aliexpessen nem fordul elő.
Ez a kamera nekem 3.5 hét alatt itt volt.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2016.05.25. 01:07:30

@LassúGabi: tudsz olyan kamerat, amit lehez vizben hasznalni? sosvizben. :) par meter melysegig, marmint a meregdraga gopron kivul

LassúGabi 2016.05.25. 13:02:24

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: Fuji FinePix XP 200. Olyat használtam Omanban, kb 4-5 méterig merültem vele.
Bírta a tengert.
De szerintem a titka annyi, hogy használat után át kell öblíteni sima vízzel.
Ezt az olcsó akciókamerát júliusban fogom tesztelni, hogy bírja a tengert.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2016.05.25. 20:42:59

@LassúGabi: ok, de valami olcsobbra gondoltam :) jo tudom, a gopro meg majd 2x ennyi

LassúGabi 2016.05.25. 20:59:47

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: Passz...
Egy eredeti SJ4000?
Az kb 90 $.

Cs.z. 2016.05.27. 09:55:19

Mindenki döntse el,hogy megér-e neki ennyit
Összehasonlitó teszt egy gopro-val....

www.youtube.com/watch?v=tpmdlazU4iw

LassúGabi 2016.07.18. 09:48:05

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: Szia, teszt megvolt!

Szerintem ezt nyugodtan megveheted!
Nekem nagyon bejött, nagyon szép videókat csinált, bírta a sós vizet, nem szivárgott sehol!
Nekem annyi a bajom vele, hogy amikor a vízálló tokban van, bazi nehéz nyomkodni a gombokat.
süti beállítások módosítása