Kapacitív kesztyű teszt

2014.01.19. 20:00

mrgergoke

Nos, mivel az idei tél egy kicsit meleg (szó sincs diszkriminációról!), mármint enyhe, semmi szükségünk erre az újabb kacatra. Én azért megvásároltam eBay-en a biztonság kedvéért, mert ki tudja? Lehet, hogy holnaptól brutálisan hideg áramlatok törnek kis hazánkra, és semmi másban nem lehet majd utcára menni, csak ebben a varázzsal teli kapacitív kesztyűben! Na, szóval bebiztosítottam magam idén télre, de ti is nézzétek meg, hogy mit kaptam! Klikk a ,,Tovább"-ra!

Képek

A kesztyűvel annyi probléma volt már az első felhúzáskor, hogy kicsi volt. Nincs péklapát tenyerem (pedig néha tök jó volna), de kicsi volt. Erre nem lehet mit mondani, nem volt a hirdetésben méretezve, megrendeltem az elsőt, amit megláttam és ilyet kaptam. Ez olyan senki hibája dolog. Tehát a méretétől eltekintve semmi probléma nincs vele. Az anyaga közepesen sűrű szövésű (na azért senki se higgye, hogy kinyújtva nem világít át rajta a lámpa), éppen csak egy-egy helyen lógnak ki belőle szálak. Kis huzigálásra, nyújtogatásra megállapítottam, hogy kellemesen nyúlékony, de nem férfitenyérre való volt. Az anyaga amúgy tök puha volt, kellemes tapintású, és bár nem volt rajtam huzamosabb ideig, nem gondolom, hogy bármi probléma lenne hosszútávú viselésével. Persze hógolyózásra azért nem való. Direkt megnéztem, hogy az ujjközöknél és a hüvelykujj-mutatóujj találkozásnál van-e apró lyuk, elvarratlan szál, vagy valami tipikusan kesztyűs hiba, de nem. Meg volt varrva mindenhol rendesen.

Felhúzva annyira kitágult, hogy halványan már látni lehetett alatta a bőrömet, de mint mondtam, nem az én kezemre való volt. Sokkal inkább egy finom női kézre illett volna. Náluk nem lenne probléma, új, női tulajdonosa nem is panaszkodott még rá. Kisebb hiányossága, hogy csak a mutató- és hüvelykujj használható kapacitív kijelzővel, de ez tök egyértelmű is, mert ha valaki esetleg képtelen olvasni, akkor is látszik az ujjbegyek felfestése. Én a középső ujjam még szoktam használni a telefonon, ha épp játszok, vagy valami sok ujjat igénylő feladatot végzek, de hát ha valakinek ilyenre van szüksége, akkor no problemo.

Az egyetlen dolog, ami viszont igazán kellemetlenül ért, és amiatt nem is ajánlom senkinek a kesztyűt az az, hogy - elnézést kérek, de - csúszik, mint a rosseb. Kezembe vettem a telefonom, és ha a másik kezem nem szabad, akkor elhajítom. Úgy csúszik, hogy... hogy csak na. Nem tudom jobban kifejezni, hogy mennyire. Ja, de: a telefonra nézve életveszélyesen. Műanyag borítású telefont még nyugalmi helyzetben sem egyszerű dolog kézben tartani, de menet közben esélytelen.

Én telefonbarát vagyok, ezért nem ajánlom senkinek sem a terméket. Ha valaki mégis ráveszi magát a megvásárlására, akkor csak tessék, kb. 200 forintért vesztegetik az eBayen!

Itt megvásárolható egy csomó kapacitív kesztyű.

Meg itt is.

2 komment

Címkék: kiegészítők

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr255770935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.03.28. 21:39:54

Bármilyen kesztyű kapacitív lesz ha alufóliából teszünk az elejére egy kis csúcsot (ahogy a képen is látszik) és burkoljuk amivel kell, szövettel, bőrrel, akármivel. Így nem kell lemondanunk a kedvenc kesztyűnkről sem.

mrgergoke · http://rendeljkinait.blog.hu/ 2014.03.28. 23:20:04

Annyira nem ástam mélyre a dologban, hogy értsem a technikai részét ezeknek a kesztyűknek, de jó tudni. Bár kétlem, hogy bárki megpróbálná moddolni, a kedvenc kesztyűjét! :D
süti beállítások módosítása