EDUP Wifi Adapter teszt

2013.03.19. 20:00

mrgergoke

A cikket köszönöm szépen draco31 kollégának, ma ő segített nekem!

Hol is kezdjem? A szükség úgy hozta, hogy egy WiFi adapterre volt szükségem. Nézegettem a hazai aukciós oldalak felhozatalait, végül az eBay-hez fordultam, ahol megláttam ezt a csöppséget. Voltak tőle olcsóbb modellek is, nagyobbak, külső antennásak, de a színe (az enyém zöld, ez látszik is a képeimen) miatt nem volt kérdés, hogy ez a nyerő. Amúgy a mérete miatt is nyerő volt, mert ilyen picit akartam.

Képek

Vásárlás előtt próbáltam informálódni, nem nagyon kaptam választ, hogy lesz-e megfelelő jelerőssége. Így abból indultam ki, hogy egy mai telefonban sem lehet nagyobb a WiFi antenna. Szóval működnie kell.

A szokásos fehér bubis borítékban egy szép fekete dobozka lapult. Mit mondjak, szép minőségi érzetet ad, kellemes a fogása. Nem tudom, a képeken mennyire jön át. Tele minden oldala információval, az eszköznél viszont átlátszó. A belső fekete műanyag, amiben az adapter ül, valamilyen szövetszerű anyaggal van borítva, de csak a felső oldala, hátul csupasz. Szorosan fogja, szóval nem esik ki a helyéről (egy-két cég példát vehetne róla!). A dobozban még a telepítő CD volt, mást nem mellékeltek.

Telepítéskor kicsit megijedtem az ismeretlen karakterektől, bár csak egyetlen lehetőség volt, így a fekete szövegre kattintottam. Meglepetésemre a következő ablakban már ki is választotta a magyar nyelvet magától, innentől magyarul kommunikált és a szokásos módon telepítettem is. Ez után bedugtam magát az adaptert, ekkor települt a drivere is. Nagyon mélyen Realtek az eszköz a driver fájl nevéből következtetve.

A program, mint mondtam magyar, így egyértelmű minden. Sok beállítási lehetőséget tartalmaz. Jelerősséget %-ban mutat, de Aida64-el tudok dBm értéket is nézni. E szerint -59dBm-et produkál, a telefon 3cm-re mellette pedig -60-62dBm-et, szóval ugyanaz a jelerősség. Ha a markomba fogom, akkor -67dBm-ig megy fel. A router a padláson van. Még egy kis LED is elfért ebben a hatalmas testben, ami villog is veszettül, ha forgalom van. A réseken kék, de a zöld burkolat miatt inkább fehéres a színe.

Így röpke egy óra használat alatt semmi hibát nem produkált. Azt mondom, hogy ha még egyszer meg kellene venni, akkor nem gondolkoznék egy percet sem!

Itt megvásárolható egy csomó USB wifi adapter.

Meg itt is.

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítők elektronika

A bejegyzés trackback címe:

https://rendeljkinait.blog.hu/api/trackback/id/tr955148434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása